10 خودروی خارجی برتر سال 2019 را بشناسید


انتخاب 10 خودروی خارجی برتر از نگاه داوران بین المللی یکی از داغ‌ترین اخباری بوده است که در روزهای اخیر مخابره شده و بسیاری از علاقه مندان به بازار خودروهای خارجی به دنبال آشنایی با 10 خودروی خارجی منتخب هستند که طبیعتا از بین خیل عظیمی از خودروهای معتبر از برندهای معتبر بوده و تعیین کننده پرفروش‌های سال جاری نیز خواهند بود. به گزارش چرخان، از...

انتخاب ۱۰ خودروی خارجی برتر از نگاه داوران بین المللی یکی از داغ‌ترین اخباری بوده است که در روزهای اخیر مخابره شده و بسیاری از علاقه مندان به بازار خودروهای خارجی به دنبال آشنایی با ۱۰ خودروی خارجی منتخب هستند که طبیعتا از بین خیل عظیمی از خودروهای معتبر از برندهای معتبر بوده و تعیین کننده پرفروش‌های سال جاری نیز خواهند بود.

به گزارش چرخان، از انتخاب ده خودروی خارجی از بین بیش از ۴۰ خودروی معتبر از برندهای شناخته شده دنیا خبر داد که طبق اطلاعات منتشر شده از سوی این سایت خبری، عملا داورها برای انتخاب این خودروها کار سختی داشته و گزینه‌های انتخابی از جمله بهترین خودروهایی هستند که به نظر می‌رسد در سال جدید وضعیت به مراتب خوبی در زمینه فروش داشته باشند.

10 خودروی خارجی برتر سال 2019 را بشناسیدهیات داوران این مسابقه از بین کارشناسان مختلف خودرو از سرتاسر جهان جمع شده‌اند و اصولا در انتخاب آنها به صورت متمرکز عمل نشده است که طبیعتا این موضوع به عادلانه بودن انتخاب‌ها کمک نموده و در انتخاب خودروی نهایی نیز تاثیر خود را خواهد داشت.

طبق مصاحبه‌های منتشر شده از سوی هیات داوران این مسابقه گزینه‌های مختلفی برای این مسابقه وجود داشته که انتخاب را برای آنها بسیار سخت کرده بوده است ولی این هیات داوری بر اساس معیارهای گوناگون عمل کرده و فاصله نزدیک خودروهای مختلف از جمله مواردی است که باید مخاطبین این مسابقه بدانند.

10 خودروی خارجی برتر سال 2019 را بشناسیدخودروهای انتخابی از بین بیش از ۴۰ خودروی شرکت داده شده در این مسابقه عبارتند از : آئودی ئی- ترون، ب‌ ام‌ و سری ۳، فورد فوکوس، جنسیس G70، هیوندای نکسو، جگوار آی- پیس، مرسدس کلاس A، سوزوکی جیمنی، ولوو S60/V60 و ولوو XC40 که همان‌طور که مشاهده می‌شود حضور دو خودروی از برند ولوو از کیفیت بی نظیر این برند خودروسازی خبر می‌دهد.

هر چند شنیده‌ها حاکی از این است انتخاب هیات داوران از بین خودروهای شرق آسیا و یا احتمالا خودروهای ولوو خواهد بود ولی حضور همیشگی برندهای معتبر دنیا از جمله بی ام و و فورد و بنز در این مسابقات نشان می‌دهد که کلاس تولیدی این شرکت‌ها فراتر از آن چیزی است که بسیاری از اهالی بازار تصور می‌کنند.

البته گفتنی است که انتخاب خودروی خارجی برتر در این رده بندی در موضوعات گوناگون خواهد بود و خودروها طبق رده بندی مختلف مورد بررسی قرار می‌گیرند. هیات داوران با توجه به دسته بندی مصرفی خودروهای مختلف، اقدام به انتخاب خواهند کرد که طبیعتا مورد استفاده تبلیغاتی کمپانی‌های مختلف قرار خواهد گرفت.

10 خودروی خارجی برتر سال 2019 را بشناسیددر بین خودروهای لوکس جهان گزینه‌های قابل ذکر در این رده بندی مواردی از جمله آئودی A7، آئودی Q8، ب‌ام‌و سری ۸، مرسدس CLS و فولکس‌واگن توآرگ هستند که طبیعتا هر کدام از این خودروها قابلیت درو کردن بسیاری از جوایز خودرویی دنیا را دارند ولی طبیعتا در آخر به یکی از آنها جایزه بهترین خودروی خارجی را از این نظر خواهند داد.

در بین خودروهای شهری نیز رقابت سنگینی وجود داشته و خودروهایی مثل آئودی A1، هیوندای سانترو/ AH2، کیا سول، سئات آرونا و سوزوکی جیمنی برای کسب این عنوان رقابت خواهند کرد.

از نظر عملکردی ۲۰۹ نیز خودروهای استون مارتین ونتیج، ب‌ام و کامپتیشن M2، هیوندای ولستر N، مک‌‌لارن ۷۲۰s و مرسدس AMG 4dr کوپه کاندید شده اند که کنار هم قرار دادن این برندهای نام آشنا جذابیت این مسابقه را نشان می‌دهد.

10 خودروی خارجی برتر سال 2019 را بشناسیددر بین خودروهای سبز نیز گزینه‌های آئودی ئی- ترون، هوندا کلاریتی پلاگین هیرید، هیوندای نکسو، جگوار آی- پیس و کیا نیروی الکتریکی برای داوری حضور دارند که طبیعتا انتخاب در این بخش نیز بسیار سخت خواهد بود.

۱۰ خودروی خارجی برتر سال ۲۰۱۹ را بشناسید

منبع

شاید مقاله های دیگر وب سایت روژان :را هم دوست داشته باشید

10 خودروی خارجی برتر سال 2019 را بشناسید


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دختر انگور