موافقت نمایندگان با اولویت طرح استفساریه‌ای درباره رزمندگان و بسیجیان


موافقت نمایندگان با اولویت طرح استفساریه‌ای درباره رزمندگان و بسیجیان

نمایندگان با اولویت طرح استفساریه ای موافقت کردند که بر اساس آن بهره‌مند شدن از امتیازات یک مقطع تحصیلی بالاتر به عنوان حقوق رزمندگان و بسیجیان محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در ادامه جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۱۶بهمن) با اولویت طرح استفساریه جز ۶ بند ۳ ماده "۸۸" قانون برنامه ششم موافقت کردند.

حجت‌الاسلام «حسن نوروزی»، نماینده رباط کریم در مجلس شورای اسلامی گفت: در ماده "۸۸" قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه و بند ششم آن چنین مجلس شورای اسلامی تصویب کرده است که بهره‌مندی از امتیازات تحصیلی بالاتر هم در حقوق و هم در مزایای اجتماعی این قانون از حقوق رزمندگان و ایثارگران باشند. پس از ابلاغ و اجرایی شدن این قانون بعد از مدتی معاون استخدامی ریاست جمهوری شبهه‌ای را مطرح کردند و گفتند که فقط از نظر حقوق اجتماعی باید لحاظ شود و در حقوق دریافتی این گونه نیست. لذا ابلاغیه‌ای صادر کردند و دریافتی‌ها را از رزمندگان مطالبه کردند.

وی اظهار داشت: رزمندگان و بسیجیان در این مدت به ما مراجعه کردند و خواسته آنها بهره‌مندی از امتیازات یک مقطع تحصیلی بالاتر به عنوان حقوق است. ما در فراکسیون ایثارگران از معاون استخدامی رئیس جمهور دعوت به عمل آورده و ایشان فرمودند که ما تنها ابهام در این زمینه داریم و اگر در استفساریه ما به ابهام پاسخ داده شود حقوق به حالت اول باز می‌گردد./

پایان پیام/33

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


175 سوال جرات و حقیقت برای دختران و پسران + ایده عاشقانه