همایش تجلیل از ماندگاران قرآنی گیلان برگزار می‌شود


همایش تجلیل از ماندگاران قرآنی گیلان برگزار می‌شود

حجت الاسلام کریمی گفت: همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، همایش تجلیل از ماندگاران قرآنی استان گیلان برگزار می‌شود.

«حجت‌الاسلام حمدرضا کریمی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت با بیان اینکه قرآن بهترین عامل اتحاد و نشاط در جامعه است، اظهار کرد: اگر خواهان گذر از زندگی مادی و جسمی و دنبال رهایی و تعالی روحانی هستیم، قرآن تنها راه نجات بشریت و هدایت است.

رئیس اوقاف و امورخیریه رشت، سعادت و سلامت جامعه را در گرو کاشتن نهال قرآن در دل جوانان و نوجوانان دانست و افزود: اُنس با قرآن کریم موجب نشاط و شادابی انسان، هم در زندگی روزمره‌ و هم موجب پاداش اُخروی می‌شود.

وی با بیان اینکه همزمان چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی همایش تجلیل از چهره‌های ماندگار قرآنی استان گیلان برگزار می‌شود، گفت: هدف از برگزاری این همایش ارزش‌گذاری و ترویج فرهنگ قرآن و عترت در سطح جامعه است.

حجت‌الاسلام کریمی تصریح کرد: این همایش در راستای تجلیل و تکریم از چهره‌های ماندگار قرآنی استان گیلان اعم از قاریان، حافظان، مفسرین، خادمین و فعالان قرآنی برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: اساتید و مربیان قرآن همزمان با تلاش برای رشد و افزایش مهارت خود در زمینه قرآنی باید به مسئله تربیت و پرورش شاگردان و مسئله آموزش و تدریس توجه و همت کنند.

رئیس اوقاف و امور خیریه رشت اظهار کرد: همایش تجلیل از ماندگاران قرآنی استان گیلان چهارشنبه(17بهمن) ساعت 9 صبح در سالن همایش‌های بانک ملی رشت برگزار می‌شود.

پایان پیام/526

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تفسیر و راز دیدن عدد 00:00 و زمان نفوذ فرشته ها در ایام هفته