معرفی کمپر ون جدید میتسوبیشی دلیکا


معرفی کمپر ون جدید میتسوبیشی دلیکا

زمان معرفی خودروی تفریحی دیگری فرا رسیده است. مهمان امروز ما از کشور ژاپن بوده اما ریشه‌های اسکاتلندی پررنگی هم دارد. با میتسوبیشی دلیکا D:5 کمپر ون آشنا شوید. این خودرو توسط شرکت کمپرز اسکاتلند ساخته شده است، شرکتی که ادعا می‌کند بهترین شرکت فروش کمپر ون‌ها می‌باشد. در برخی نقاط دنیا نسخه‌های دگرگون شده‌ی... The post معرفی کمپر ون جدید...

زمان معرفی خودروی تفریحی دیگری فرا رسیده است. مهمان امروز ما از کشور ژاپن بوده اما ریشه‌های اسکاتلندی پررنگی هم دارد. با میتسوبیشی دلیکا D:5 کمپر ون آشنا شوید. این خودرو توسط شرکت کمپرز اسکاتلند ساخته شده است، شرکتی که ادعا می‌کند بهترین شرکت فروش کمپر ون‌ها می‌باشد.

معرفی کمپر ون جدید میتسوبیشی دلیکا
در برخی نقاط دنیا نسخه‌های دگرگون شده‌ی این خودرو وجود دارد اما این خانه‌به‌دوش ژاپنی بر پایه‌ی نسل پیشین که در سال 2007 معرفی شده بود ساخته شده است. این دو خودرو در واقع پلتفرم یکسانی دارند بنابراین به جرات می‌توان گفت D:5 بر پایه‌ی معماری به‌روز دلیکا بنا شده است.

معرفی کمپر ون جدید میتسوبیشی دلیکا
این خودروی تفریحی می‌تواند تا 4 نفر را حمل کند اما به نظر می‌رسد با پس‌زمینه‌ی ماجراجویی دونفره طراحی شده است. در داخل دلیکای کمپر ون می‌توان به یخچال و آشپزخانه‌ای کوچک را دید که نیروی داخل آن‌ها از پانل‌های خورشیدی تأمین می‌شود. این پانل‌ها انرژی را در مجموعه باتری لیتیومی ذخیره می‌کنند. سقف خودرو همچنین بالا می‌رود تا فضای اضافی فراهم شود.

معرفی کمپر ون جدید میتسوبیشی دلیکا
این خودرو در نمایشگاه کاروان و موتورهوم های گلاسکو به‌صورت عمومی رونمایی خواهد شد. این کمپانی نسخه‌ی بنزینی دلیکا را که از پیشرانه‌ی 4 سیلندر 2.4 لیتری سود می‌برد به نمایش خواهد گذاشت اما نسخه‌ی دیزلی 2.2 لیتری توربوی آن هم در دسترس خواهد بود.

معرفی کمپر ون جدید میتسوبیشی دلیکا
مؤسس شرکت کمپرز اسکاتلند می‌گوید:

این کمپر ون چهار چرخ محرک شبیه هیچ خودروی دیگری نبوده و با آن می‌توان به محیط‌های خشن و وحشی رفت. این کمپر ون ساختارشکن و آفرود ویژگی‌های جذابی دارد که برای ماجراجویی واقعی طراحی شده‌اند.

دلیکا D:5 به همراه کمپر قبلی JDM که بر پایه‌ی تویوتا آلفارد شکل گرفته نمایش داده خواهد شد. شرکت کمپرز اسکاتلند علاوه بر ساخت این‌گونه خودروها اقدام به واردات خودروهای بازار ژاپن به بریتانیا هم می‌کند.

[دانلود ویدئو]


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ ریخت و قیافه سحر قریشی در خیابانهای نیویورک آمریکا