حضور وزیر ورزش در سالن رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی


حضور وزیر ورزش در سالن رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی

سی و نهمین دوره رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی با حضور وزیر ورزش و استقبال مردم خونگرم استان خوزستان و شهر اندیمشک در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سی و نهمین دوره رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی از صبح امروز (پنج شنبه) با حضور کشتی گیران مطرح داخلی و کشتی گیرانی از ۸ کشور خارجی در سالن شهید سروندی شهر اندیمشک در حال برگزاری است.

حضور پرشور و استقبال تماشاگران خوزستانی و اندیمشکی از این مسابقات به حدی بود که ساعتی قبل از شروع این رقابت ها، سالن شهید سروندی حتی بیش از ظرفیت خود مملو از جمعیت شد و جمع کثیری از مردم علاقمند به کشتی نیز در بیرون سالن ماندند.

حضور وزیر ورزش در سالن رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی

استقبال بی نظیر مردم خونگرم استان خوزستان از این رقابت‌ها با نظم ویژه‌ای انجام شد و با توجه به اینکه استان خوزستان قطب کشتی فرنگی کشور محسوب می‌شود و شهر اندیمشک نیز یکی از کشتی خیز ترین شهر‌های این استان است، امید می‌رود که رقابت‌های جام تختی امسال با شکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود.

سالن شهید سروندی اندیمشک در بهمن ماه سال ۱۳۷۴ کلنگ زنی شد، اما سال‌ها بصورت نیمه کاره مانده بود که پس از ۲۳ سال صبح امروز (پنج شنبه) با آغاز رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی به صورت رسمی افتتاح شد.

حضور وزیر ورزش در سالن رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی

مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان به همراه محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی، حمید بنی تمیم سرپرست فدراسیون کشتی، محمد دلیریان، بهرام مشتاقی و رحیم علی آبادی اعضای شورای فنی کشتی فرنگی، حبیب الله اخلاقی رئیس انستیتو کشتی و بسیاری دیگر از پیشکسوتان کشتی از نزدیک رقابت‌ها را زیر نظر دارند.

کمتر از یک ساعت دیگر مراسم افتتاحیه این رقابت‌ها برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

استقبال بی نظیر مردم خوزستان از کشتی فرنگی جام تختی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری