لحظه حمله مرگبار شیر به مرد جوان هندوستانی! +فیلم


لحظه حمله مرگبار شیر به مرد جوان هندوستانی! +فیلم

ورود غیرقانونی مرد جوان به محدوده نگهداری شیرها در یک مرکز حیات وحش در هندوستان صحنه‌ای وحشتناک را در مقابل چشمان گردشگران رقم زد.

لحظه حمله مرگبار شیر به مرد جوان هندوستانی! +فیلم به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده، حمله دو شیر به مرد جوانی در یک باغ وحش در هندوستان را به تصویر می‌کشد. این مرد جوان در اقدامی خطرناک از موانع فیزیکی که ۲۰ فوت ارتفاع داشتند، به داخل محدوده نگهداری شیر‌ها پریده بود. در این حادثه که در باغ وحش چهاتبیر در پنجاب هندوستان رخ داد، این مرد جوان مورد حمله دو شیر قرار گرفت. در لحظه وقوع حادثه چهار شیر در نزدیکی مرد جوان حضور داشتند.

در ویدئویی که منتشر شده، لحظه حمله شیر‌ها به مرد جوان را نشان می‌دهند. در این ویدئو که توسط یکی از گردشگران تهیه شده، مشاهده می‌شود که شیر‌ها پس از رویت مرد جوان به سمت او حرکت می‌کنند. این اتفاق در مقابل چشمان وحشت‌زده گردشگران که از داخل اتوبوس شاهد این صحنه بودند رخ داد.

در حالی که مرد جوان توسط یکی از شیر‌ها روی زمین افتاده بود و فریاد می‌کشید، پرسنل باغ وحش با شنیدن صدای او وارد عمل شدند و تلاش کردند وی را از دست شیر‌ها نجات دهند. یکی از شیر‌ها که نامش «شیلپا» اعلام شده، گردن قربانی را در اختیار گرفته بود و شیر دیگر نیز با نام یووراج با آرواره‌های بزرگش به سر قربانی حمله‌ور شده بود. در ویدئوی منتشر شده در حالی که این دو شیر در حال کشیدن قربانی روی زمین هستند، دیده می‌شوند. سرانجام پرسنل باغ وحش با ایجاد سر و صدا و با کمک گردشگران موفق به فراری دادن شیر‌ها شدند.

دکتر کولدیپ کومار، رئیس حیات وحش پنجاب در این باره گفت: «این مرد جوان با صعود از موانع ۷.۵ متری به داخل محدوده شیر‌ها رفته بود. پرسنل ما که در حال گشت‌زنی بودند، این مرد را در بالای موانع مشاهده و تلاش کردند با صحبت، او را به پایین هدایت کنند اما این مرد ناگهان به داخل محدوده شیر‌ها پرید.» بنا بر گفته دکتر کومار، در لحظه پرش مرد به خاطر آنکه وقت بازدید گردشگران از باغ وحش بود، دو شیر حمله‌کننده در قفس خود حضور نداشتند.

او اضافه کرد: «سرانجام تیم گشت‌زنی موفق به فراری دادن شیر و خارج کردن و انتقال مرد جوان به داخل اتوبوس شدند. هنوز از میزان آسیب دیدگی قربانی و سرنوشت قطعی او گزارشی منتشر نشده است.»

انتهای پیام/

اقدام خطرناک مرد جوان در باغ وحش!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

آواز ماندگار؛ تمرین آواز استاد محمدرضا شجریان با همایون در 9 سالگی/ بنازم به این صدا ک...