مراسم تودیع و معارفه فرمانده یگان حفاظت زندان‌های استان تهران برگزار شد


مراسم تودیع و معارفه فرمانده یگان حفاظت زندان‌های استان تهران برگزار شد

با حضور مدیر کل زندان‌های استان تهران، معاونین، روسای ادارات و فرماندهای یگان حفاظت زندانهای استان مراسم تودیع و معارفه فرمانده یگان حفاظت زندانهای استان در محل سالن جلسات اداره کل زندانهای استان برگزار شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل زندانهای استان تهران، مصطفی محبی در این مراسم با اشاره به جایگاه پرسنل یگان حفاظت در حفظ امنیت، گفت: فعالیت در زندان‌ها خصوصاً در رسته یگان حفاظت در میان کارکنان و پرسنل وظیفه مستلزم دارا بودن ابعاد چهارگانه هوش اعم از هوش کلاسیک، جسمانی، معنوی و هیجانی می باشد که در صورت فقدان یکی از این ابعاد هوش منجر به ایجاد اختلال، اتفاق و گاه فاجعه در روند انجام وظایف در حیطه های شغلی از جمله اعزام مددجویان به مراکز درمانی و مراجع قضایی می شود که لزوم هوشیاری و آموزش های مناسب به این دسته از همکاران از ملزومات اساسی می باشد.

وی به مقتضیات جسمانی و روانی پرسنل وظیفه پرداخت و بر لزوم درک شرایط حیاتی مختلف آنان که در رده سنی جوانی می باشند تاکید نمود و افزود : بنا به فرمایش مولی الموحدین علیه السلام که فرموده اند ” سرباز زینت کشور است ” حفظ شان و منزلت فرزندان این مرز و بوم به عنوان امانت بر همه مبرهن بوده و رعایت عدل و انصاف در میان آنان موجبات انحام وظیفه به نحو مطلوب تر مهیا خواهد شد.

مدیر کل زندانهای استان در رابطه با تناسب بین تشویق و تنبیهات نیز، گفت: در صورت عدم تناسب تشویقات و تنبیهات در میان سربازن نظم و انضباط که اساس و رکن اصلی یگان‌های نظامی و شبه نظامی می‌باشد بر هم خواهد خورد.

وی با اشاره به این مطلب که کلیه معاونت‌ها، روسای ادارات و فرماندهان یگان حفاظت در هر زندان به عنوان زیر مجموعه مدیران زندان‌ها محسوب می‌شوند بر اهمیت تبعیت و تعامل بین واحدها با مدیران زندان‌ها اشاره کرد و گفت: تبادل اطلاعات و نقطه نظرات بین واحدها با مدیران مجموعه خصوصاً تشکیل مثلث اداری؛ اداره حفاظت اطلاعات و بازرسی و مدیر مجموعه برای پیشگیری و جلوگیری از بروز هر گونه مشکل امنیتی و تامینی بسیار ضروری می باشد.

مدیر کل زندان‌های استان در ادامه با تشکرو تجلیل از زحمات سرهنگ ملا علی زاده؛ سرهنگ یدالله هنرمند را به عنوان فرمانده یگان حفاظت زندانهای استان معارفه کرد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | اولین تصاویر از حمله پهپادی نیروهای امنیتی به خودرو تروریست‌ها