رابرت کوبیتسا: در 2019 بیشتر شبیه یک تازه کار هستم


فرمول یک ایران – رابرت کوبیتسا اذعان کرد که او برای بازگشت به فرمول یک در 2019، بیشتر احساس یک تازه کار را دارد تا اینکه یک راننده ی با تجربه باشد. رابرت کوبیتسا رانندگی در فرمول یک را در سال 2006 با تیم ب ام و سائوبر آغاز کرد و در سال 2008 در گرندپری کانادا توانست اولین و تنها پیروزی خود را در فرمول یک کسب کند. او که در سال 2011 به طور معجزه...

فرمول یک ایران – رابرت کوبیتسا اذعان کرد که او برای بازگشت به فرمول یک در 2019، بیشتر احساس یک تازه کار را دارد تا اینکه یک راننده ی با تجربه باشد.

رابرت کوبیتسا رانندگی در فرمول یک را در سال 2006 با تیم ب ام و سائوبر آغاز کرد و در سال 2008 در گرندپری کانادا توانست اولین و تنها پیروزی خود را در فرمول یک کسب کند. او که در سال 2011 به طور معجزه آسایی از تصادف در مسابقه رالی نجات یافت، پس از 6 سال در سال 2017 به فرمول یک بازگشت و برای دو تیم رنو و ویلیامز در تست هایی شرکت کرد و سپس توانست صندلی تیم ویلیامز را برای سال 2019 تصاحب کند.

او درباره ی بازگشتش گفت:

در استرالیا من بیشتر شبیه یک راننده تازه کار خواهم بود تا اینکه مانند کسی باشم که پنج فصل را در فرمول یک گذرانده است. دلیلش این است که فرمول یک تغییرات بسیاری داشته است.

فرمول یک همیشه در حال تغییر است و اگر شما ماشین های اوایل دهه 2000 را با اواخرش مقایسه کنید، تفاوت های بسیاری را مشاهده می کنید. من سخت کار می کنم و خود را برای یک چالش آماده می کنم.

رابرت کوبیتسا: در 2019 بیشتر شبیه یک تازه کار هستمرابرت کوبیتسا: در 2019 بیشتر شبیه یک تازه کار هستم جورج راسل – تیم ویلیامز

راننده ی لهستانی در فصل آینده با قهرمان فرمول2 2018، جورج راسل هم تیمی خواهد بود و افزود که تجربه اش به او این اجازه را خواهد داد تا با این راننده جوان رقابت کند:

چیزی که من به کمک خواهد کرد این است که من در سطح بالای این ورزش زندگی کرده ام بنابراین من تجربه راننده ی فرمول یک بودن و رقابت با راننده های برتر را دارم.

من می دانم که چه چیزی در انتظار من است و از نظر ورزشی یک چالش بزرگ پیش روی من است. همه به من و کاری که قرار است انجام دهم، اهمیت می دهند البته همیشه آدم هایی نیز هستند که به روش های مختلفی شما را قضاوت می کنند.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید