بارسلونا 3-1 لگانس، پیروزی فقط با مسی


بارسلونا در دیداری خانگی موفق شد با نتیجه 3-1 لگانس را از پیش رو بردارد.

بارسلونا 3-1 لگانس، پیروزی فقط با مسی
دوشنبه, 01 بهمن 1397 ساعت 01:07
بارسلونا 3-1 لگانس، پیروزی فقط با مسی
بارسلونا در دیداری خانگی موفق شد با نتیجه 3-1 لگانس را از پیش رو بردارد.
به گزارش "توپ 90"، ارنستو والورده در دیدار امشب لیونل مسی را در ترکیب اصلی قرار نداد و در غیاب او، آبی و اناری ها دچار مشکل شدند ولی با به میدان رفتن او در نیمه دوم، بارسا در نهایت توانست به سه امتیاز دیدار امشب برسد.

بازی با برتری بارسا و مالکیت توپ این تیم آغاز شد اما در دقایق ابتدایی، موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد نشد. در دقیقه 10، روی حرکت خوب عثمان دمبله و پاس او، بارسا می توانست به گل برسد اما ضربه کوتینیو توسط مدافعان حریف بلوکه شد.

برتری بارسا ادامه پیدا کرد اما توان این تیم برای عبور از دفاع فشرده لگانس کافی نبود. بازی با همین روند ادامه داشت و موقعیت های نصفه ونیمه میزبان، یکی بعد از دیگری از دست می رفت تا اینکه در دقیقه 31، هوشمندی عثمان دمبله، بارسا را پیش انداخت.

روی پاس عرضی یوردی آلبا از سمت چپ بود که دمبله درون محوطه جریمه صاحب موقعیت شد و با یک ضربه پای راست دیدنی، توپ را به گوشه دروازه حریف فرستاد.

حملات بارسا بعد از این گل هم ادامه داشت و چیزی نمانده بود که در کوتینیو در آخرین دقیقه از نیمه اول، روی همکاری با دمبله، صاحب موقعیت شد اما ضربه او این بار از کنار دروازه به بیرون رفت و این نیمه با همان یک گل به پایان رسید.

ادامه دارد...

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر چهره «مژگان زن رضا پروانه» سریال پوست شیر بعد 2 سال / چجوری این همه تغییر کرد ؟! ...