«عشق ثگی» برای اجرای مجدد تمدید نشد


«عشق ثگی» برای اجرای مجدد تمدید نشد

نمایش «عشق ثگی» که به دلیل حضور 2 کاراکتر سگ و گربه و نوع پوشش آن‌ها حاشیه‌ساز شده بود، برای اجرای مجدد تمدید نشد.

«عشق ثگی» برای اجرای مجدد تمدید نشدبه گزارش حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، از یازدهم دی ماه نمایشی با نام «عشق ثگی» به کارگردانی امید غفاری به روی صحنه رفت که حواشی زیادی را به دلیل حضور دو کاراکتر سگ و گربه در این کار با خود به همراه داشت.

برخی در این حواشی مطرح کردند که چرا باید نقش حیوانات را انسان‌ها در نمایش بازی کنند و از سویی نیز نحوه لباس پوشیدن و کارگردانی کار نیز در جا‌هایی بردگی جنسی را در نمایش نشان می دهد.

این نمایش در طول مدت اجرای خود ۱۱ تا ۲۸ دی شاهد این حواشی بود و البته اجرای خود را کامل به پایان برد،اماگروه نمایشی تمایل به ادامه اجرای نمایش و تمدید کار را داشتند که این تمدید از سوی مرکز هنر‌های نمایشی صورت نگرفت.

در سیاست‌های شورای نظارت و ارزشیابی مرکز هنر‌های نمایشی مشخصاً نمایش‌های حاشیه‌دار شانس اجرای مجدد و تمدید ندارند، آنچه که درباره نمایش «عشق ثگی» هم شاهد آن بودیم.

گفتنی است «عشق ثگی» نمایشی درباره زندگی یک زوج جوان است که مرد به دلیل حسادت به گربه همسرش، طی یک بازی، گربه را توسط سگی می کُشد و حالا این خود سگ است که حسادت مرد را برمی‌انگیزد. در نهایت افت و خیز‌هایی را در این ارتباط در زندگی با حیوانات شاهد هستیم که زندگی این زوج را به مخاطره می‌اندازد.

منبع:فارس

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج