پارتی بازی ترامپ برای ملانیا+عکس


پارتی بازی ترامپ برای ملانیا+عکس

در حالی دونالد ترامپ سفر خارجی رئیس مجلس نمایندگان این کشور را به دلیل تعطیلی دولت لغو کرد که همسرش برای گذراندن تعطیلات با هواپیمای دولتی راهی فلوریدا شده است.

درست چند ساعت بعد از آنکه دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا سفر نانسی پلوسی، رئیس دموکرات نمایندگان آمریکا را به همراه اعضای کنگره به افغانستان به دلیل تعطیلی دولت لغو کرد، ملانیا ترامپ، همسر او با پرواز دولتی برای گذاراندن تعطیلات آخر هفته راهی فلوریدا شد.

رئیس جمهور آمریکا برنامه سفر پلوسی و اعضای کنگره را به دلیل تعطیلی دولت به تعویق انداخت. ترامپ با ارسال نامه‌ای برای نانسی پلوسی به او اطلاع داد سفر آتی‌اش به بروکسل، مصر و افغانستان را به دلیل تعطیلی دولت لغو کرده است. ترامپ در این نامه با کنایه به پلوسی نوشته بود: هر زمان که تعطیلی به پایان رسید، مجدد برای این گشت و گذار شما برنامه‌ریزی می‌کنیم.

پارتی بازی ترامپ برای ملانیا+عکس

ترامپ همچنین در توییتر خود نوشت: چرا زمانیکه هشتصد هزار انسان فوق العاده حقوق نمی‌گیرند، نانسی پلوسی باید به همراه سایر دیپلمات ها، کشور را برای گردش هفت روزه ترک کند.

پارتی بازی ترامپ برای ملانیا+عکس

در حالی ترامپ سفر پلوسی را لغو کرد که همسر رئیس جمهور برای گذراندن تعطیلات با یک هواپیمای نظامی راهی پایگاه مشترک اندروز شد. ملانیا قرار است آخر هفته را در اقامتگاه خانوادگی ترامپ بگذراند. لغو سفر پلوسی و اعضای کنگره آمریکا درست یک روز پس از آن صورت گرفت که او از ترامپ خواست به دلیل تعطیلی دولت سخنرانی سالانه‌اش در برابر کنگره را به تعویق بیندازد و یا آنکه آن را به صورت کتبی تحویل کنگره دهد.

تعطیلی دولت فدرال آمریکا از چهار هفته قبل شروع شده است و از اختلاف نظر بین رئیس جمهور و مخالفان دموکرات او در کنگره ناشی می‌شود. رئیس جمهور آمریکا بودجه 5 میلیارد و 700 میلیون دلاری را برای ساخت دیوار در مرز مکزیک برای مقابله با ورود مهاجران خواستار است و دموکرات‌ها آن را کاملا رد می‌کنند.

الکوثر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...