تناقض برخی رسانه ها درباره دستگیری خانم هاشمی


تناقض برخی رسانه ها درباره دستگیری خانم هاشمی

برخی رسانه های داخلی که شیفته غرب هستند درباره دستگیری خبرنگار ایرانی در آمریکا دچار تناقض و تضاد شده اند

تناقض برخی رسانه ها درباره دستگیری خانم هاشمیبه گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا وسیما، تیرانداز در نشست بررسی ابعاد دستگیری خبرنگار پرس تی وی در آمریکا گفت: این رسانه ها از آمریکا مدینه فاضله ساخته اند و برایشان سخت است واقعیت غرب را منعکس کنند هر چند به خوبی ترامپ با برخی اقداماتش باعث شد دیگران واقعیت این کشور را بیشتر بشناسند.
وی با بیان اینکه دستگیری خانم مرضیه هاشمی هیچ پایه و اساس و منطقی ندارد افزود : خانم هاشمی اکنون که در بازداشت و اسارت به سر می برد دست از آرمانش بر نمی دارد و در شرایط فعلی نیز آنچه برایش مهم است آرمان است.
تیرانداز تاکید کرد: دستگیری خانم هاشمی هم توهین به جامعه خبری دنیا و هم توهین به یک بانوی مسلمان است که می خواهد واقعیت جهان را به صورت مستقل و خارج از چارچوب تحمیلی غرب ارائه کند چارچوبی که نمی گذارد صدای مستقلی در جهان شنیده شود .
مدیرعامل خبرگزاری فارس در ادامه گفت: این گونه اقدامات از سر ناتوانی و همچنین شکست در برابر انقلاب اسلامی صورت می گیرد اما واقعیت این است با چنین رفتارهایی صدای رسانه های مستقل و آزاد خاموش نخواهد شد بلکه باعث آبروریزی مدعیان حقوق بشر و دموکراسی و نیز افشای چهره واقعی آنها خواهد شد.

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شیفته