تجهیز نقاط حادثه‌خیز سلماس به تجهیزات کنترل و ایمنی


تجهیز نقاط حادثه‌خیز سلماس به تجهیزات کنترل و ایمنی

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سلماس از تجهیز نقاط حادثه‌خیز محورهای مواصلاتی این شهرستان به تجهیزات کنترل و ایمنی خبر داد.

«بهنام اصغری» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: محور های مواصلاتی شهرستان سلماس به جهت آمار بالای تردد و نیز حوادث رانندگی و تصادفاتی که در این محورها رخ می‌دهد، به ایمن‌سازی بیشتر و نصب علائم ایمنی و هشداردهنده نیاز دارند.

اصغری خاطرنشان کرد: با تلاش شبانه‌روزی راهداران سلماس، 2 تقاطع مهم و حادثه‌خیز این شهرستان شامل سه راهی چیچک و سه راهی شکریازی واقع در محور «سلماس - خوی» به دوربین‌های کنترل سرعت و هشداردهنده چشمک‌زن مجهز شدند.

وی افزود: در چند هفته آینده بیش از 10 نقطه دیگر از تقاطعات و نقاط حادثه‌خیز محورهای اصلی استحفاظی شهرستان، به‌ویژه تقاطع و نقاط حادثه‌خیز موجود در محور «سلماس - ارومیه» به این تکنولوژی مجهز خواهند شد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سلماس تصریح کرد: شرط مهم ایمنی حین تردد در جاده‌ها رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و حرکت با سرعت مطمئنه است و اگر این عوامل از سوی رانندگان رعایت نشود، نصب این علائم و هشدارها هیچ سودی بر کاهش تصادفات جاده‌ای نخواهد داشت و از همین‌رو از رانندگان وسائل‌نقلیه مختلف در محورهای مواصلاتی این شهرستان خواهشمندیم موارد ایمنی و قوانین راهنمایی و رانندگی را حین تردد در این محورها مورد توجه قرار دهند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر چهره «مژگان زن رضا پروانه» سریال پوست شیر بعد 2 سال / چجوری این همه تغییر کرد ؟! ...