بسحاق: در صدد برگزاری اردوی مشترک با تیم‌های خارجی هستیم


بسحاق: در صدد برگزاری اردوی مشترک با تیم‌های خارجی هستیم

مربی تیم ملی تکواندو گفت: در صورت موافقت مسئولان فدراسیون اردوی مشترکی را با تیم‌های خارجی برگزار می‌کنیم.

بسحاق: در صدد برگزاری اردوی مشترک با تیم‌های خارجی هستیمعلی محمد بسحاق مربی تیم ملی تکواندو کشورمان در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برنامه تیم ملی بیان کرد: از روز شنبه اردوی آمادگی تیم با حضور ۳۳ تکواندوکار آغاز می‌شود تا برای مسابقات قهرمانی جهان که ۲۵ اردیبهشت در منچستر برگزار می‌شود ملی پوشان را آماده کنیم.

او ادامه داد: در مورد برگزاری اردوی مشترک با تیم‌های خارجی و حضور در کمپ تمرینی با مسئولان فدراسیون صحبت کردیم و چند کشور را پیشنهاد دادیم و منتظر موافقت مسئولان فدراسیون هستیم تا در هفته‌های پایانی اسفند ماه و بعد از تورنمنت‌های کیش بتوانیم اردوی تدارکاتی را برای ملی پوشان برگزار کنیم.

برنامه اردو‌ها را با تست آمادگی آغاز می‌کنیم

مربی تیم ملی افزود: برنامه اردو‌ها را با تست آمادگی آغاز می‌کنیم و ملی پوشان ابتدا روز شنبه در آکادمی ملی المپیک تست می‌دهند و پس از آن تا ۴ اسفند ماه آردو ادامه خواهد داشت و پس از آن تکواندوکاران در ۳ تورنمنت کیش شرکت خواهند کرد و بعد از ۳ روز استراحت از ۱۸ اسفند مرحله بعدی اردو‌ها را آغاز خواهیم کرد و تا ۲۵ اردیبهشت ماه این اردو‌ها ادامه دارد.

ملی پوشان مشکلی برای حضور در تیم‌های خود ندارند

بسحاق در مورد اینکه ملی پوشان می‌توانند در زمان اردو‌ها برای تیم‌های خود در لیگ برتر روی شیاپ چانگ بروند بیان کرد: مشکلی در این زمینه وجود ندارد. طبق قانون ملی پوشان باید از ۲ قبل از رقابت‌های مهم و بین المللی در اختیار تیم ملی باشند، اما اگر فاصله مسابقات بیشتر از ۲ هفته باشد می‌توانند در تیم‌های خود حاضر شوند و روی شیاپ چانگ مبارزه کنند.

پس از مسابقات کیش درباره حضور برخی تکواندوکاران تصمیم می‌گیریم

بسحاق درباره اینکه بعد از مسابقات کیش نفراتی به ترکیب تیم ملی اضافه می‌شوند یا خیر، گفت: ۲ نفر از تکواندوکاران درخواست کردند که عملکردشان را در مسابقات جام ریاست کیش مورد بررسی قرار دهیم. البته کادر فنی باید وضعیت عملکردی و مدالی آن‌ها را در این جام ارزیابی کند و پس از آن تصمیم بگیرد و الان خیلی زود است که بخواهیم در این باره تصمیم بگیریم و فکر نمی‌کنم که ترکیب تیم ملی خارج از این ۳۳ نفر انتخاب شود.

احتمال تغییر وزن ملی پوشان وجود دارد

مربی تیم ملی درباره احتمال تغییر وزن برخی ملی پوشان عنوان کرد: تغییر وزن در تیم ملی امری اجتناب پذیر است و این احتمال وجود دارد که برخی از ملی پوشان تغیرر وزن داشته باشند و حتی گاهی به دلیل مشکلات یا مصدومیت مجبور به تغییر وزن هستیم تا بهترین نتیجه برای تیم ملی رقم بخورد.

بیشتر بخوانید:

خانلرخانی: نظر داوران تکواندو نباید تحت الشعاع اظهارات سرپرست تیم‌ها باشد

خلیفه: رئیس کمیته داوران باید از اشتباهات داوری در تکواندو درس بگیرد

بهرامی: داوران در لیگ تکواندو سلیقه‌ای رفتار می‌کنند

تساوی تیم‌های مدعی قهرمانی لیگ در خانه تکواندو / غیبت کادرفنی تیم ملی در هفته سوم رقابت‌ها

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟