روحانی: هواپیمایی که امروز صبح در حال انتقال گوشت بود، دچار سانحه شد/ همه این کارها برای خدمت به شما است


روحانی: هواپیمایی که امروز صبح در حال انتقال گوشت بود، دچار سانحه شد/ همه این کارها برای خدمت به شما است

حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی صبح امروز در جمع مردم گنبدکاوس گفت: کشتیرانی، بانک و نفت توسط آمریکا تحریم شده است، اما ما در برابر تحریم می‌ایستیم. ایجاد ارتباط بانکی با سایر کشورها آسان نیست ولی می‌توانیم این کار را انجام دهیم. حمل و نقل کالا ساده نیست، ما در حال وارد کردن دام زنده و گوشت به کشور هستیم که یک هواپیما که گوشت وارد می‌کند امروز...

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : روحانی: هواپیمایی که امروز صبح در حال انتقال گوشت بود، دچار سانحه شد/ همه این کارها برای خدمت به شما است

حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی صبح امروز (دوشنبه) در جمع مردم گنبدکاوس گفت: کشتیرانی، بانک و نفت توسط آمریکا تحریم شده است، اما ما در برابر تحریم می‌ایستیم.

رییس جمهور گفت: ایجاد ارتباط بانکی با سایر کشورها آسان نیست ولی می‌توانیم این کار را انجام دهیم. حمل و نقل کالا ساده نیست، ما در حال وارد کردن دام زنده و گوشت به کشور هستیم که یک هواپیما که گوشت وارد می‌کند امروز دچار سانحه شد.

روحانی گفت: هواپیمایی که امروز صبح در حال انتقال گوشت بود، برای تامین نیازهای شما است. همه ی این کارها برای خدمت به شما است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک روز معلم مبارک به برادرم 1401 + عکس نوشته تبریک روز معلم به برادر