خودروی نسل جدید هاچبک 208 لو رفت (+تصاویر)


خودروی نسل جدید هاچبک 208 لو رفت (+تصاویر)
کمپانی پژو در حال آزمایش نسل جدید هاچبک ۲۰۸ است که این خودرو در حال گذراندن آزمون‌ها مشاهده شد.

نسل جدید پژو ۲۰۸ در حالی که آزمایش‌های میدانی را در مسیرهای برفی پشت سر می‌گذاشت، شکار عکاسان شد. انتظار می‌رود این خودرو در نمایشگاه خودرو ژنو رونمایی شود.

نسل جدید پژو ۲۰۸ احتمالا ابعاد بزرگتری در مقایسه با مدل فعلی خواهد داشت و از المان‌های طراحی به روز کمپانی فرانسوی در ساخت آن استفاده خواهد شد؛ ویژگی‌هایی که پیش از این در ۳۰۰۸، ۵۰۸ و ۵۰۰۸ دیده‌ایم. در نمای جلو، جلو پنجره‌ای دیده می‌شود که از دو بخش تشکیل شده و چراغ‌هایی با زوایا و شکستگی‌های جدید در جلو دیده می‌شود.

پژو ۲۰۸ جدید احتمالا تنها در نسخه ۵ در عرضه می‌شود و طول و عرض بیشتری در مقایسه با نسل فعلی خواهد داشت و این به معنای وجود فضای بیشتر برای سرنشینان و نیز فضای بار خواهد بود.

در نمای عقب چراغ‌های LED دیده می‌شود که پیش از این در سایر محصولات پژو به کار رفته و یک اسپویلر متصل به سقف هم در این بخش وجود دارد.

خودروی نسل جدید هاچبک 208 لو رفت (+تصاویر)

نسل جدید پژو ۲۰۸ با استفاده از پلتفرم CMP پژو-سیتروئن ساخته خواهد شد که برای خودروهای کوچک توسعه پیدا کرده و در دی اس ۳ کراس‌بک به کار رفته است. احتمالا موتورهای سه و ۴ سیلندر بنزینی و دیزلی برای ۲۰۸ در نظر گرفته می‌شود.

خودروی نسل جدید هاچبک 208 لو رفت (+تصاویر)

پژو ۲۰۸ جدید احتمالا در یک نسخه با قوای محرکه الکتریکی هم عرضه می‌شود که با هر بار شارژ شعاع حرکتی ۴۵۰ کیلومتری را ارائه می‌کند.

نسل جدید پژو ۲۰۸ احتمالا به ویژگی‌هایی چون ترمز اضطراری خودکار، کروز کنترل تطبیقی، هشدار نقاط کور و ویژگی‌های اینچنینی را همراه خود خواهد داشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ ذوقم وه یه که بیای بشنوم دنگ صدات