نداشتن زنجیرچرخ، مساوی با گرفتاری در کولاک


نداشتن زنجیرچرخ، مساوی با گرفتاری در کولاک

رئیس پلیس‌راه استان زنجان واکنش به‌موقع و همراهی مردم در شرایط جوی نامناسب را یکی از راهکارهای مهم برای کاهش حوادث رانندگی در شرایط جوی بد دانست.

سرهنگ عباس مظفری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با آغاز فصل زمستان طرح زمستانی پلیس با همکاری ارگان‌هایی همچون راهداری و اورژانس آغاز می‌شود تا در این فصل بتوانیم شرایط را به درستی مدیریت کنیم، هر چند اگر همکاری مردم نباشد قطعا به نتایج درخور توجهی دست نخواهیم یافت.

وی با بیان اینکه در فصل زمستان قطعا در برخی اوقات شرایطی پیش می‌آید که مجبور به اتخاذ تصمیمی همچون بستن برخی محورها می‌کنیم، تصریح‌ کرد: در این شرایط انتظار داریم مردم نیز همکاری لازم را با عوامل پلیس انجام دهند تا بتوانیم ساعات مورد نظر را با سلامت پشت سر بگذاریم، هر چند در برخی موارد شاهد اصرارهای بی‌مورد رانندگان برای ادامه تردد در مسیری که کولاک و بارندگی گزارش شده، هستیم.

این مسئول با تاکید بر اینکه به همراه داشتن زنجیرچرخ در این فصل ضروری است، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه امروز احتمال بروز کولاک در گردنه‌ها و در برخی مناطق وجود دارد، اعلام کرده‌ایم اجازه تردد به خودروهایی که زنجیرچرخ ندارند، داده نشود و قطعا با قاطعیت این موارد پیگیری خواهد شد.


انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگران زن و مرد شمالی ایرانی / باورتان نمی شود ! + عکس ها و اسامی