قطع پخش زنده ناسا پس از رویت شی عجیب! +فیلم


قطع پخش زنده ناسا پس از رویت شی عجیب! +فیلم

رویت یوفوی عجیب شناور روی زمین در مقابل دوربین ایستگاه بین‌المللی فضایی موجب قطع برنامه توسط ناسا شد.

قطع پخش زنده ناسا پس از رویت شی عجیب! +فیلم به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است رویت یک شی شناور روی زمین هنگام پخش زنده ناسا را به تصویر می کشد. در این ویدئو این شی مرموز در حالی که روی زمین قرار گرفته و اطراف آن را هاله ای از گازهای روشن آبی در بر گرفته است دیده می شود.

این شی پرنده عجیب هنگامی که ناسا مشغول پخش زنده تلویزیونی از ایستگاه فضایی بین المللی بود در حالی که در مقابل دوربین زنده ظاهر شده بود دیده شد. ناسا بلافاصله پس از ظاهر شدن این شی مقابل دوربین ایستگاه فضایی اقدام به قطع پخش زنده کرد.

ظاهر شدن این شی عجیب در مقابل دوربین زنده و قطع فوری پخش زنده توسط ناسا گمانه زنی هایی را به همراه داشت. ناسا پس از قطع پخش زنده خود از ایستگاه فضایی با پخش یک پیام و ربط دادن قطع پخش زنده به سوئیچ دوربین های ایستگاه فضایی و یا عدم دریافت سیگنال تلاش کرد تا این اتفاق را عادی جلوه دهد. اما این اقدام ناسا از چشم تیزبین های نظریه پردازان توطئه مخفی نماند و آنها این اقدام ناسا را تلاش برای مخفی نگه داشتن بسیاری از اتفاقات در حال وقوع در فضا از دید مردمان جهان دانستند.

یکی از کاربران در کامنتی نوشت : " مشاهده این شی غوطه ور در گازهای فضایی در نزدیکی ایستگاه بین المللی فضایی عجیب بود."
کاربر دیگری در یک کامنت دیگر نوشت : " ناسا دروغ می گوید. "

این نخستین بار نیست که پخش زنده ناسا از ایستگاه فضایی بین المللی با اتفاقات عجیب همراه می شود. اوایل امسال نیز رویت یک شی درخشان در حالی که در نزدیکی ایستگاه فضایی بین المللی روی زمین شناور بود خبرساز شده بود. این در حالی است که چنین اشیاء پرنده ناشناسی تنها در فضا دیده نمی شوند. در ویدئویی که چند روز پیش از آسمان ایالت اوهایو آمریکا تهیه شده بود رویت یک شی پرنده مثلثی شکل را به تصویر می کشید.

انتهای پیام/

رویت شی پرنده عجیب در نزدیکی ایستگاه فضایی بین المللی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا