امام جمعه ایلام: سخنرانی مراسم 9 دی حول محور وحدت باشد


امام جمعه ایلام: سخنرانی مراسم 9 دی حول محور وحدت باشد

ایلام - ایرنا - نمانیده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با اشاره به در پیش بودن حماسه 9دی گفت: با توجه به اهمیت این حماسه سخنرانان مراسم 9 دی حول محور وحدت سخنرانی کنند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار روز یکشنبه در دیدار با اعضای ستاد بزرگداشت حماسه 9 دی افزود: سخنرانان در این آیین از بیان صحبت های اختلاف انگیز پرهیز کرده تا دشمنان نظام امیدوار و شاد نشوند.
وی ادامه داد: دشمن در حال رصد کردن شرایط کشور هست تا با سوء استفاده در جهت اهداف خود تلاش و به سرانجام برسد.
امام جمعه ایلام با ذکر اینکه دشمن در این راه سرمایه گذاری های هنگفتی کرده تا به هدف برسد ادامه داد: حضور مردم و مسئولان در صحنه های دفاع و حمایت از نظام می تواند نا امیدکننده برای بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشد.
حجت الاسلام کریمی تبار بر تبیین نقش برجسته ولایت فقیه و تبعیت مردم از مقام معظم رهبری در جریان خنثی سازی فتنه در آیین حماسه 9 دی تاکید کرد و گفت: نقش دشمن در ایجاد فتنه 88 باید تبیین شود.
وی با بیان اینکه امیدآفرینی در شرایط کنونی نیاز جامعه است اظهار کرد: مساله فتنه 88 جدای از جریانات سیاسی کشور و با هدف براندازی نظام بود که خوشبختانه با درایت رهبری و حضور به موقع مردم خنثی شد.
معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام نیز در این دیدار گفت: 9 دی از مناسبت ها و روزهای مهم سیاسی تاریخ معاصر و 40 ساله انقلاب اسلامی است.
محمد نوذری افزود: با توجه به جنگ تمام عیار دشمن بر ضد ایران و فشارها و تحریم های ظالمانه اقتصادی برای تضعیف نظام باید طوری عمل کنیم که تلاش دشمن بی اثر شود.
وی اظهار کرد: در مراسم 9 دی نباید حاشیه سازی کرد و سخنرانان به دور از حاشیه حول محور ولایت و وحدت سخنرانی کنند.
وی گفت: با توجه به شرایط کنونی نظام ایران اسلامی در جهان و منطقه که نظام سلطه نمیخواهند چهلمین سال انقلاب را ببینند باید با وحدت و همدلی مانع امیدواری دشمن شوند.
7171/6119

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه احزاب و تشکلها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید| چگونه عمر طولانی‌تری داشته باشیم؟