دست بوسی رئیس جمهور زن از رئیس کلیسای کاتولیک + عکس


بوسیدن دست رئیس کلیسا توسط سالومه زورابیشویلی رئیس جمهور گرجستان سالومه زورابیشویلی انتخابات گرجستان در حالی به برد زن فرانسوی به پایان رسیده است که جنجال های بسیاری به پا کرده است . سالومه زورابیشویلی زن فرانسوی که زمانی سفیر فرانسه در تفلیس گرجستان بوده است این روزها پست ریاست جمهوری این کشور را بر... نوشته دست بوسی رئیس جمهور زن از رئیس...

بوسیدن دست رئیس کلیسا توسط سالومه زورابیشویلی رئیس جمهور گرجستان

دست بوسی رئیس جمهور زن از رئیس کلیسای کاتولیک + عکسدست بوسی رئیس جمهور زن از رئیس کلیسای کاتولیک + عکس

سالومه زورابیشویلی

انتخابات گرجستان در حالی به برد زن فرانسوی به پایان رسیده است که جنجال های بسیاری به پا کرده است .

سالومه زورابیشویلی زن فرانسوی که زمانی سفیر فرانسه در تفلیس گرجستان بوده است این روزها پست ریاست جمهوری این کشور را بر عهده گرفته است .

حاشیه های خانم زورابیشویلی چند روز پس از روز تحلیف آغاز شد و وی در اقدامی عجیب به دست بوسی ایلیای دوم ( پاتریک ) رئیس کلیسای کاتولیک گرجستان اقدام کرد .

رئیس جمهور گرجستان که چند روز قبل در مراسم تحلیفش سوگند یاد کرد در مراسمی در شهر تلاوی سخنرانی کرد. او در این مراسم دستان رئیس کلیسای کاتولیک، ایلیای دوم (پاتریک) را بوسید. ایلیای دوم پاتریارک کنونی گرجستان، رهبر کلیسای ارتدکس گرجی و محبوب‌ترین فرد در گرجستان است.

دست بوسی رئیس جمهور زن از رئیس کلیسای کاتولیک + عکسدست بوسی رئیس جمهور زن از رئیس کلیسای کاتولیک + عکس

رئیس جمهور زن گرجستان و رئیس کلیسا

این در حالی است که در روز تحلیف سالومه زورابیشویلی اپوزیسیون اتحاد ملی گرجستان تظاهراتی را انجام دادند. خانم زورابیشویلی که در پی یک انتخابات پر تنش کرسی ریاست جمهوری گرجستان را تصاحب کرده، یک سیاستمدار فرانسوی است که زمانی سفیر فرانسه در تفلیس بود.

دست بوسی رئیس جمهور زن از رئیس کلیسای کاتولیک + عکسدست بوسی رئیس جمهور زن از رئیس کلیسای کاتولیک + عکس

رئیس جمهور گرجستان

وی پست وزارت امور خارجه گرجستان و ریاست کمیسیون شورای امنیت سازمان ملل متحد در امور تحریم‌ها علیه ایران در سال ۲۰۱۰ را در کارنامه خود دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه عکس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیانیه قدرانی حماس از یمن