حسین علیزاده شهروند افتخاری شیراز شد + فیلم واکنش حسین علیزاده


فیلم واکنش حسین علیزاده به شهروند افتخاری شیراز شدنش حسین علیزاده در هفته های اخیر بحث های بسیاری بر سر تابعیت هنرمندان و تلاش برخی از آنها برای تابعیت کشورهای خارجی گرفتن را شنیده ایم . از صحبت های سام درخشانی تا اعلام اسامی ستارگانی که فرزندانشان را در کشورهای خارجی به دنیا آوردند .... نوشته حسین علیزاده شهروند افتخاری شیراز شد + فیلم واکنش...

فیلم واکنش حسین علیزاده به شهروند افتخاری شیراز شدنش

حسین علیزاده شهروند افتخاری شیراز شد + فیلم واکنش حسین علیزادهحسین علیزاده شهروند افتخاری شیراز شد + فیلم واکنش حسین علیزاده

حسین علیزاده

در هفته های اخیر بحث های بسیاری بر سر تابعیت هنرمندان و تلاش برخی از آنها برای تابعیت کشورهای خارجی گرفتن را شنیده ایم .

از صحبت های سام درخشانی تا اعلام اسامی ستارگانی که فرزندانشان را در کشورهای خارجی به دنیا آوردند .

حسین علیزاده در اقدامی زیبا و بسیار هنرمندانه در حالی که نشان شوالیه فرانسه را رد کرده بود نشان شهروند افتخاری شیراز را از شهردار شیراز با افتخار تحویل گرفت .

در مراسم اختتامیه دهمین جشنواره گروه‌نوازی موسیقی فارس که در تالار حافظ شیراز برگزار گردید، حسین علیزاده آهنگ‌ساز، پژوهشگر و نوازنده تار و سه‌تار ایرانی نشان «شهروند افتخاری شیراز» را از شهردار این شهر هدیه گرفت.

این اتفاق در حالی صورت می‌گیرد که چندی پیش فهرستی از اسامی بازیگران و خوانندگانی که فرزاندانشان را در خارج از کشور به دنیا آوردند و یا خودشان تابعیت کشور دیگر را دارند، در رسانه‌ها منتشر شد.

در حالی که برخی از سلبریتی‌ها فقط در حد شعار حمایت از وطن را سر می دهند، استاد حسین علیزاده که به نشان شوالیه فرانسه پشت کرده، نشان شهروندی شیراز را از این نشان برتر می‌داند.

حسین علیزاده شهروند افتخاری شیراز شد + فیلم واکنش حسین علیزادهحسین علیزاده شهروند افتخاری شیراز شد + فیلم واکنش حسین علیزاده

حسین علیزاده شهروند افتخاری شیراز

گفتنی است؛ استاد علیزاده که یکی از چهره‌های تحسین‌شده موسیقی فیلم در ایران به‌ شمار می‌آید، چند سال پیش و در پی پیشنهاد سفارت فرانسه برای اعطای «نشان شوالیه» از سوی دولت این کشور، با انتشار نامه‌ای، خود را از دریافت هر نشانی بی‌نیاز اعلام کرد و گفت که به «حسین علیزاده» بودن قناعت می‌کند.

فیلم واکنش حسین علیزاده به شهروند افتخاری شیراز را در زیر مشاهده میفرمایید :

دانلود حسین علیزاده شیرازی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فیلم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر عروسکی الیزابت داعشی پایتخت / نیلوفر رجایی فر چه بود و چه شد ! + عکس ها