ثبت رکورد 148 پس لرزه و 646 زخمی برای کرمانشاه


ثبت رکورد 148 پس لرزه و 646 زخمی برای کرمانشاه

در پی وقوع زمین لرزه 6.4 دهم در مقیاس ریشتر دیشب در کرمانشاه 148 پس لرزه در این استان رخ داده است

ثبت رکورد 148 پس لرزه و 646 زخمی برای کرمانشاهبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه مرکز زلزله نگاری کشور اعلام کرد پس از زلزله 6.4 دهم ریشتری که در ساعت بیست و هفت دقیقه و سی و یک ثانیه تا هم اکنون که صبح روز دوشنبه ساعت هفت و سی دقیقه است کرمانشاه ۱۴۸ پس لرزه داشته است که هفت پس لرزه رخ داده بین ۴ تا ۵.۵ ریشتر بوده است.
روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تعداد مصدومان زلزله دیشب کرمانشاه را 634 نفر اعلام کرد.
براساس این اعلام از این تعداد ۳۲ نفر به علت مصدومیت بیشتر به مراکز درمانی کرمانشاه اعزام شده اند و مابقی مصدومان یا بصورت سرپایی مداوا و یا در مراکز درمانی مناطق زلزله زده بستری شده اند.
تا ساعت 6 صبح امروز ؛ سرپل ذهاب با ۲۹۰ مراجعه و ۱۲ اعزام ؛ گیلانغرب با ۱۷۰ مراجعه و ۱۲ اعزام و قصر شیرین با ۱۰۹ مراجعه و ۵ اعزام بیشترین تعداد مصدومان را داشته اند.
همچنین اسلام آباد غرب ۵۴مراجعه کننده و ۲ اعزام ، دالاهو ۶ مراجعه و ۱ اعزام و ثلاث باباجانی ۵ نفر مراجعه کننده به مراکز درمانی داشتند.
خوشبختانه زلزله هیچ تلفاتی جانی نداشته است.
براساس اعلام مهندس فرودی رئیس مرکز لرزه نگاری کرمانشاه وابسته به موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران ، پس از زلزله 6 و 4 دهم ریشتری 148 پس لرزه تا ساعت 7 صبح ثبت شده که 2 پس لرزه بیشتر از 5 ریشتر و 7 پس لرزه هم بین 4 تا 5 ریشتر بوده است.
گزارش خبرنگاران ما از شهرستانهای سرپلذهاب ، گیلانغرب ، قصرشیرین ، ثلاث باباجانی و سایر مناطق زلزله زده حاکیست از لحظات اولیه وقوع زلزله ، تمام نهادهای امدادرسان و خدماتی مانند هلال احمر و اورژانس به کمک مردم زلزله زده شتافتند و نیروهای نظامی و انتظامی هم با آمادگی کامل امنیت این مناطق را تامین کرده اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ ذوقم وه یه که بیای بشنوم دنگ صدات