اولین ویدئو از گیم‌پلی نسخه ریمستر Warcraft 3 منتشر شد +فیلم


اولین ویدئو از گیم‌پلی نسخه ریمستر Warcraft 3 منتشر شد +فیلم

کمپانی Blizzard اعلام کرده است که نسخه ریمستر عنوان Warcraft 3 با نام Reforged منتشر خواهد شد. این کمپانی اولین ویدئو از گیم‌پلی آن را منتشر کرد.

اولین ویدئو از گیم‌پلی نسخه ریمستر Warcraft 3 منتشر شد +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مدتی پیش بود که کمپانی Blizzard کنفرانس اختصاصی خود، Blizzcon را برگزار کرد. طی این مراسم به صورت کاملا غیرمنتظره، اعلام شد که Blizzard قصد دارد نسخه ریمستر Warcraft 3 را عرضه کند. این عنوان قرار است Warcraft III: Reforged نامیده و در بازار جهان منتشر شود. این نسخه قرار است یک بازسازی از نسخه اصلی منتشر شده آن در سال 2001 و بسته الحاقی (DLC) آن، The Frozen Throne باشد.

پس از گذشت چند روز از رویداد مهم Bizzcon، کمپانی سازنده فرنچایز وارکرفت اولین گیم‌پلی را از Warcraft III: Reforged در فضای مجازی منتشر کرد. در این گیم‌پلی مدل‌های جدید و قدیمی بازی با هم مقایسه شده‌اند که افزایش قابل توجه جزئیات را به وضوح نشان می‌دهد. در ادامه که وارد سیستم مبارزه آن می‌شویم، مشاهده خواهیم کرد که این بازی در جزئیات جنگ از جمله جلوه‌های بصری هم تغییر کرده است و به عنوان مثال، تخریب ساختمان‌ها در آن به گونه‌ای دیگر شکل می‌گیرد.

برایان سوسا، طراح ارشد کمپانی Blizzard در مصاحبه‌ای عنوان کرده است که این عنوان درجه سختی «آسان» نخواهد داشت اما استراتژی‌های جنگی که برای گیم‌پلی آن در نظر گرفته شده، تغییراتی داشته است که به وضوح به چشم خواهند آمد. این کمپانی مطرح کرده است که 15 سال از تولید و انتشار این بازی می‌گذرد اما هنوز نوجوانانی هستند که حاضر به تجربه آن در اوقات فراغت خود هستند. به همین دلیل، نسخه ریمستر آن عاقلانه است و گیمرهای جوان‌تر هم می‌توانند آن را بازی کنند.

با توجه به اطلاعاتی که Blizzard از نسخه ریمستر Warcraft 3 منتشر کرده، نقشه‌ها و مراحل بخش کمپین این بازی ریمستر، کاراکترها دوباره‌ طراحی شده‌اند، انیمیشن‌ها تغییر پیدا کرده‌اند و رابط کاربری نیز دچار بهبودهایی شده است. همچنین این نسخه از وضوح تصویر 4K پشتیبانی می‌کند. گفتنی است، نسخه ویژه‌ای از این نسخه قرار است با نام Spoils of War منتشر شود که علاقه مندان با خرید آن، به محتویات خاصی در عناوین Diablo III، Hearthstone: Heroes of Warcraft، Heroes of the Storm و World of Warcraft دسترسی پیدا خواهند کرد. هنور هیچ تاریخی برای انتشار این بازی اعلام نشده است.

بیشتر بخوانید: پلی‌استیشن در رویداد E3 2019 حضور نخواهد داشت

انتهای پیام/

گیم‌پلی Warcraft 3: Reforged در فضای مجازی منتشر شد +فیلم


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس نوشته و متن تولدت مبارک پسرم | عکس پروفایل تبریک تولد پسرم از طرف مادر و پدر