مدیرعامل و معاونان موسسه اعتباری نور استعفا دادند/ نور فعلا بدون مدیرعامل و سرپرست تایید صلاحیت شده/ مدیر روابط عمومی هم استعفا کرد


پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: موسسه اعتباری نور که یکی از موسسات اعتباری مجاز است و اعتبار زیادی نزد مشتریان دارد مدتی است در مدیریت خود شاهد استعفاهای متعدد است و این موسسه فعلا بدون مدیرعامل اداره می‌شود. به گزارش بانک مردم، بررسی‌های خبرنگار ما نشان می‌دهد چند هفته پیش حشمت‌الله نظری مدیرعامل موسسه اعتباری نور استعفا داده و هیات مدیره نیز فعلا...

کد خبر : 109580 تاریخ انتشار : ۷ آبان ۱۳۹۷

مدیرعامل و معاونان موسسه اعتباری نور استعفا دادند/ نور فعلا بدون مدیرعامل و سرپرست تایید صلاحیت شده/ مدیر روابط عمومی هم استعفا کرد

پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: موسسه اعتباری نور که یکی از موسسات اعتباری مجاز است و اعتبار زیادی نزد مشتریان دارد مدتی است در مدیریت خود شاهد استعفاهای متعدد است و این موسسه فعلا بدون مدیرعامل اداره می‌شود.

به گزارش بانک مردم، بررسی‌های خبرنگار ما نشان می‌دهد چند هفته پیش حشمت‌الله نظری مدیرعامل موسسه اعتباری نور استعفا داده و هیات مدیره نیز فعلا هیچ شخصی که بانک مرکزی صلاحیت وی را برای سرپرستی موسسه تایید کرده باشد به عنوان سرپرست اعلام نکرده است.

به دنبال استعفای نظری اکثر معاونین موسسه اعتباری نور نیز استعفا کرده و هیات مدیره هنوز در این باره موضع خود را منتشر نکرده است.

حتی مدیر روابط عمومی موسسه اعتباری نور نیز استعفا داده و این موسسه فعلا مدیر روابط عمومی ندارد تا از مواضع رسمی موسسه باخبر شویم.

نظری، آذر ماه پارسال مدیرعامل موسسه اعتباری نور شد و کمتر از یک سال استعفا داده است. موسسه اعتباری نور در ۲ سال اخیر ۴ مدیرعامل و سرپرست را به خود دیده و هنوز موفق نشده به ثبات مدیریتی لازم دست یابد.

این موسسه در سال ۱۳۹۴ مجوز نهایی خود را دریافت کرد و توانست در مدت کوتاه منابع مالی زیادی جذب کند و بین مشتریان خود اعتبار بسیاری کسب کرده است. مدیران موسسه اعتباری نور باید قدر مجوز بانک مرکزی و اعتماد مشتریان را بدانند و با ثبات مدیریتی اعتبار خود را نزد مشتریان افزایش دهند.

مدیرعامل و معاونان موسسه اعتباری نور استعفا دادند/ نور فعلا بدون مدیرعامل و سرپرست تایید صلاحیت شده/ مدیر روابط عمومی هم استعفا کرد مدیرعامل و معاونان موسسه اعتباری نور استعفا دادند/ نور فعلا بدون مدیرعامل و سرپرست تایید صلاحیت شده/ مدیر روابط عمومی هم استعفا کرد مدیرعامل و معاونان موسسه اعتباری نور استعفا دادند/ نور فعلا بدون مدیرعامل و سرپرست تایید صلاحیت شده/ مدیر روابط عمومی هم استعفا کرد
58 views

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بانک‌

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کویر دل