تصاویر جدید گوشی سامسونگ W2019 خبر از دوربین اصلی دوگانه می دهد


تصاویر جدید گوشی سامسونگ W2019 خبر از دوربین اصلی دوگانه می دهد

رسانه کلیک – سامسونگ قصد دارد در آینده از گوشی تاشو جدید خود رونمایی کند. به تازگی تصاویر جدید گوشی سامسونگ W2019 در اینترنت منتشر شده است. در گذشته نه چندان دور گوشی هوشمند سامسونگ W2019 در TENAA حضور پیدا کرده بود. این گوشی به عنوان جایگزین گوشی W2018 معرفی می شود. سامسونگ در دسامبر […] نوشته تصاویر جدید گوشی سامسونگ W2019 خبر از دوربین اصلی...

رسانه کلیک – سامسونگ قصد دارد در آینده از گوشی تاشو جدید خود رونمایی کند. به تازگی تصاویر جدید گوشی سامسونگ W2019 در اینترنت منتشر شده است.

در گذشته نه چندان دور گوشی هوشمند سامسونگ W2019 در TENAA حضور پیدا کرده بود. این گوشی به عنوان جایگزین گوشی W2018 معرفی می شود. سامسونگ در دسامبر سال گذشته گوشی W2018 را در معرض دید عموم قرار داد. انتظار می رود این برند در ماه دسامبر سال جاری میلادی از نسل جدید گوشی تاشو خود در کره جنوبی رونمایی کند.

امروز تصاویر جدید گوشی سامسونگ W2019 در شبکه اجتماعی Weibo منتشر شده است. این تصاویر طراحی محصول آینده سامسونگ را مشخص می کند. این گوشی هوشمند به دو نمایشگر مجهز می شود. یکی از این نمایشگرها در بخش بیرونی و صفحه نمایش دوم در بخش داخلی این دستگاه قرار گرفته است.

روی پنل پشتی این گوشی تاشو شاهد حضور دوربین اصلی دوگانه با چیدمان افقی هستیم. در حالی که گوشی W2018 به سنسور اثر انگشت روی پنل پشتی مجهز شده، اسکنر اثر انگشت گوشی سامسونگ W2019 روی فریم آن قرار می گیرد. در حالت کلی طراحی گوشی W2019 تفاوت چندانی با نسل گذشته خود ندارد.

تصاویر جدید گوشی سامسونگ W2019 خبر از دوربین اصلی دوگانه می دهد تصاویر جدید گوشی سامسونگ W2019 خبر از دوربین اصلی دوگانه می دهد تصاویر جدید گوشی سامسونگ W2019 خبر از دوربین اصلی دوگانه می دهد تصاویر جدید گوشی سامسونگ W2019 خبر از دوربین اصلی دوگانه می دهد

در بالای صفحه نمایش داخلی این دستگاه، دوربین سلفی و اسپیکر مکالمه خودنمایی می کند. این گوشی هوشمند دارای کیبورد است. در گذشته تنا برخی از مشخصات محصول آینده سامسونگ را در اختیار رسانه ها قرار داده بود.

بر اساس TENAA، گوشی سامسونگ W2019 به دو صفحه نمایش 4.2 اینچی مجهز می شود که به احتمال زیاد دارای رزولوشن فول اچ دی است. انرژی این گوشی تاشو را یک باتری 3000 میلی آمپر ساعتی تامین می کند.

این دستگاه مانند نسل گذشته خود به یک پردازنده قدرتمند مجهز می شود. سامسونگ برای تامین قدرت این محصول خود پردازنده کوالکام اسنپدراگون 845 را در نظر می گیرد. با توجه به دریافت چندین تاییدیه توسط گوشی W2019، انتطار می رود در آینده نزدیک با آن ملاقات کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


داروهای غیر آنتی‌بیوتیک باکتری‌ها را از بین می‌برند