تیم فوتبال آلومینیوم اراک مقابل شاهین بوشهر متوقف شد


تیم فوتبال آلومینیوم اراک مقابل شاهین بوشهر متوقف شد

اراک - ایرنا - تیم آلومینیوم اراک عصر سه شنبه در رقابت های هفته هشتم لیگ دسته یک فوتبال کشور(جام آزادگان) میزبان شاهین شهرداری بوشهر بود که به نتیجه مساوی 2 بر 2 رضایت داد.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال آلومینیوم اراک با تاکتیک تهاجمی وارد میدان شد اما، در دقیقه پنج بازی روی اشتباه مدافعان این تیم «بهمن سالاری» مهاجم تیم شاهین بوشهر موفق شد نخستین گل بازی را به ثمر برساند.
تیم شاهین بوشهر با روحیه ای مضاعف توپ و میدان را در اختیار گرفت تا اینکه در دقیقه 18 بازی «بهمن سالاری» از اشتباه مدافعان آلومینیوم استفاده کرد و توانست گل دوم خود و تیمش را به ثمر برساند.
شاگردان ربیعی سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک با وجود پذیرفتن 2 گل زودهنگام روحیه خود را از دست ندادند و به حملات خود ادامه دادند تا اینکه در دقیقه 42 بازی، «رضا معقولی» مهاجم این تیم موفق شد روی یک ضربه ایستگاهی نخستین گل تیم آلومینیوم را به ثمر رسانده و نتیجه بازی را به حداقل بکشاند.
دیدار نخست بازی با نتیجه 2 بر یک به سود تیم شاهین بوشهر به پایان رسید و در نیمه دوم بازی از ابتدای مسابقه تیم آلومینیوم توپ و میدان را در اختیار گرفت تا اینکه در دقیقه 55، مدافعان تیم شهرداری بوشهر در محوطه جریمه روی «روح الله نعمتی» مرتکب خطا شدند و به دنبال ضربه پنالتی تیم آلومینیوم «رضا معقولی» دومین گل اراکی ها را به ثمر رساند.
با وجود اینکه بعد از گل دوم آلومینیوم بازیکنان این تیم توپ و میدان را در اختیار داشتند اما نتوانستند هیچ یک از فرصت های به دست آمده را به نفع خود ثبت کنند و در نهایت بازی با نتیجه تساوی 2 بر 2 به پایان رسید.
«مصطفی بینش» از تهران به عنوان داور وسط، «حسین سلیمانی» از تهران به عنوان کمک اول، «هاشم خدابنده» از قزوین به عنوان کمک دوم و «ابوالفضل دوستی» از قزوین به عنوان داور چهارم قضاوت این مسابقه را بر عهده داشتند و «رضا عبدوست» از قزوین به عنوان ناظر داوری و «محمدرضا جباری» به عنوان مسئول برگزار کننده بازی در این مسابقه حاضر شدند.
تیم فوتبال آلومینیوم اراک با کسب یک امتیاز این مسابقه 12 امتیازی شد و در رده چهارم جدول رده بندی لیگ دسته یک کشور قرار گرفت.
تیم فوتبال آلومینیوم اراک هفته آینده میهمان تیم نفت تهران بود اما با توجه به اینکه تیم نفت از مسابقات لیگ دسته یک انصراف داده است، آلومینیوم هفته آینده استراحت می کند و هفته دهم در اراک میزبان تیم فوتبال خونه به خونه بابل است.
3017/6013/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)