ماسه‌های سینتیکی جایگزین خمیر اسلایم می‌شوند + فیلم


ماسه‌های سینتیکی جایگزین خمیر اسلایم می‌شوند + فیلم

ماسه‌های فشرده‌ای وارد بازار می‌شوند که تجربه مجسمه‌سازی را لذت‌بخش‌تر می‌کند.

ماسه‌های سینتیکی جایگزین خمیر اسلایم می‌شوند + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اسلایم نوعی خمیر بازی با خاصیت جدید است که بسیاری از کودکان را به سمت خود جذب کرده است. اسلایم یکی دیگر از وسیله‌های بازی کودکان است که امروزه در همه کشورها بخصوص ایران استفاده از آن ها باب شده است. اسلایم نوعی خمیر برای بازی است که استفاده از آنها باعث تخلیه ی فشارهای عصبی در کودکان می شود.

دنیای وسایل بازی کودکان هر روز در حال وسیع‌تر شدن است. این اسباب بازی‌ها در طرح‌ها و مدل‌های مختلف وارد دنیای ما می‌شوند. یکی از وسایل بازی که ما در کودکی از آن‌ها استفاده می‌کردیم، خمیربازی بود. این خمیر بازی‌ها در مدل‌های مختلف وارد بازار شدند اما به تازگی جای خود را به خمیر اسلایم داده اند. اسلایم به دلیل جنس خاصش حس جالبی هنگام بازی به فرد می‌دهد. اما انگار اسلایم نیز باید به زودی جای خود را به گزینه‌ی دیگری بدهد.

خمیرهای بازی اسلایم را فراموش کنید. ماسه‌های سینتیک جای این خمیر بازی‌ها را خواهند گرفت. ویدیوهای ساخت مجسمه‌های شنی با این ماسه‌های سینتیکی تمام اینستاگرام را پر کرده است. "Sandtagious" مردم را مجذوب خودش کرده است و افراد زیادی در سراسر دنیا از آن برای ساخت مجسمه‌های موقت استفاده می‌کنند. این ماسه می‌تواند به هرشکلی دربیاید. شما می‌توانید با آن اشکالی مانند سوشی، دونات و حتی هالک را بسازید. تمام این کار ها را با بریدن، تراشیدن و خرد کردن این ماسه‌های سینتیکی انجام می‌دهید. پس آرام باشید و یکی از عجیب‌ترین حس‌های دنیا را با سرگرم شدن به مجسمه‌سازی تجربه کنید.

در ادامه فیلمی از مجسمه‌های ساخته شده با این ماسه را مشاهده می‌کنید:

بیشتر بخوانید: سرعت Venom F5 به 311 مایل بر ساعت خواهد رسید + تصاویر

انتهای پیام/

ماسه های سینتیکی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سرگرمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سرنوشت تاسفبار بازیگر خردسال فیلم باشو غریبه کوچک بعد 40 سال+ بیوگرافی و عکس های باورنک...