ترقه‌بازی‌های عربستان در ایران نتیجه‌ای نخواهد داشت


ترقه‌بازی‌های عربستان در ایران نتیجه‌ای نخواهد داشت

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در واکنش به حادثه تروریستی اهواز گفت: مجموعه این تلاش‌ها چند ساعت بیشتر دوام نمی‌آورد و امنیت مقتدرانه و عمیقی که در کشور ما حاکم است با این نوع ترقه‌بازی‌ها نمی‌تواند آسیب ببیند.

حمیدرضا ترقی در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب گروه سیاسی خبرگزاری آنا در واکنش به حادثه تروریستی در اهواز گفت: این نوع اقدامات کور در چنین شرایطی نمی‌تواند کار دشوار، فنی و حساب شده تلقی شود.

وی با بیان اینکه بیشتر سربازان حاضر در مراسم رژه اسلحه خالی در دست داشتند، افزود: اینکه برخی شبهه می‌کنند چرا سربازان در مقابل حمله تروریست‌ها فرار کردند، سخن درستی نیست، زیرا سرباز نمی‌توانند با اسلحه خالی از خود دفاعی انجام دهند؛ بنابراین این حمله یک اقدام ناجوانمردانه و خلاف معیارهای جنگی بود.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: هدف این نوع عوامل ضدانقلاب و وابستگان آن در مرحله اول از بین بردن آثار ابهت و اقتدار نظامی کشور است که امسال ایران از توانمندی و ابتکارات و تجهیزات خوبی برخوردار شد و نشان داد این ابزارها و امکانات دفاعی کشور، غرور و اعتماد زیادی را در مردم به وجود آورد.

وی افزود: دشمن می‌خواست اقتداری که ایران از طریق نیروهای نظامی ارتش، سپاه و نیروی انتظامی به دست آورده است، به‌گونه‌ای آن را خدشه‌دار نشان دهد و القای ناامنی در داخل کشور کند، همچنین نقش این نیروها برای حفظ کشور کم‌رنگ جلوه دهد.

ترقی با تصریح بر اینکه استراتژی آمریکا، عربستان و کشورهای متحد آن در منطقه کشاندن ناامنی از کشورهای اطراف به داخل ایران است، اظهار کرد: مجموعه این تلاش‌ها، چند ساعت بیشتر دوام نمی‌آورد و امنیت مقتدرانه و عمیقی که در کشور ما حاکم است با این نوع ترقه‌بازی‌ها نمی‌تواند آسیب ببیند.

وی ادامه داد: با توجه به نزدیک شدن ایام اربعین حسینی و حضور میلیونی زائران در این اجتماع باشکوه، دشمنان می‌خواستند از این طریق وحشتی در میان مردم ایجاد کنند؛ در حالی‌ که مردم عشق و ارادتشان به حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) هرگز با این‌گونه رفتارهای نابخردانه نتیجه‌ای نخواهد داشت و مردم همچنان عشقشان به سیدالشهدا افزوده می‌شود.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: به نظر می‌رسد عربستان می‌خواهد با حمایت‌های غیرمنطقی خودش از تروریست‌ها، نفوذ ایران را در منطقه کاهش دهد؛ ولی بداند که این ترقه‌بازی‌ها هم بی‌نتیجه خواهد ماند.

انتهای پیام/4071

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه احزاب و تشکلها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین تصاویر از دو تروریستی که در حمله پهپادی نیروهای امنیتی ایران به هلاکت رسیدند