ترانه جدید سلنا گومز برای جاستین بیبر!


ترانه جدید سلنا گومز برای جاستین بیبر!

به تازگی سلنا گومز خواننده معروف ترانه ای را خوانده است که برخی معتقدند موضوع این ترانه درباره رابطه عاشقانه, او با جاستین بیبر می باشد که پس از مدتی طولانی سرانجام به جدایی ختم شد .جاستین بیبر به تازگی با یک مدل, به نام هایلی بالدوین نامزد کرده است و عده ای می گویند ترانه جدید سلنا گومز به این رابطه اشاره می کند . در ادامه با نیک صالحی همراه...

به تازگی سلنا گومز خواننده معروف ترانه ای را خوانده است که برخی معتقدند موضوع این ترانه درباره رابطه عاشقانه, او با جاستین بیبر می باشد که پس از مدتی طولانی سرانجام به جدایی ختم شد .جاستین بیبر به تازگی با یک مدل, به نام هایلی بالدوین نامزد کرده است و عده ای می گویند ترانه جدید سلنا گومز به این رابطه اشاره می کند . در ادامه با نیک صالحی همراه باشید .

ترانه جدید سلنا گومز خواننده آمریکایی

سلنا گومز خواننده ۲۶ ساله که ماه اکتبر روی جلد مجله الی ظاهر شد، در موزیک جدیدش زندگی عشقی , خودش را دست مایه شعرش قرار داده است. البته او مستقیم به جاستین بیبر، که به تازگی , با هایلی بالدوین نامزد کرده است،

اشاره نمی کند اما در بخشی از ترانه‌اش به پایان یافتن رابطه عاشقانه طولانی مدت اشاره می کند.

سلنا گومز در یکی از آهنگ هایش در مورد مردی که «۱۴۶۰ روز» است از زندگی اش خارج شده و پاک کردن , خاطرات آن مرد می گوید. اکثر ترانه هایش شامل چنین چیزهایی است: “بدون تو نمی توانم فکر کنم، بیشتر می نوشم و تو باید بهم بگویی…”

ترانه جدید سلنا گومز برای جاستین بیبر!سلنا گومز خواننده آمریکایی

سلنا گومز در ترک دوم ناامیدی اش در روابط عاشقانه را توضیح می دهد. آیا جاه طلبی های من زیادی بوده؟ او می خواند: “عشقم تو خیلی دوری. چرا نمی فهمی من انقدر لطیف هستم؟”

این بازیگر همچنین برای ترانه بعدی اش خیلی هیجان زده می شود، آهنگ Flawless (بی عیب) که عنوان یکی از, ترانه های بیانسه نیز هست. سلنا گومز در مورد این ترک توضیح داد: تو به خاطر تمام ایرادهایی که داری, بی عیب هستی.

متن ترانه جدید سلنا گومز

تو تلاش نمی کنی، این منم که یک نسخه جوان تر از خودم را ترغیب می کنم.

او ادامه داد: حتی وقتی کامل نیستی، وقتی احساس بی ارزش بودن می کنی، باز بی عیب هستی. این ترانه ای است که من قرار است برای بقیه زندگی ام آن را بخوانم.

خواننده ۲۶ ساله به شدت مشتاق آلبوم جدیدش است و این روزها کمتر در مورد نظرات دیگران ناراحت می شود.

او می گوید: من زیاد با اینترنت کار نمی کنم، ماه هاست اینترنت نداشتم.

ترانه جدید سلنا گومز برای جاستین بیبر! جاستین بیبر و نامزدش

گومز ادامه داد: من پسورد اینستاگرامم را ندارم. اما همیشه با گوشی دوستم تلگرام را چک می کنیم. من هیچ , اپلیکیشن یا برنامه ویرایش عکس ندارم. فقط یک بازی فکری به نام Peak دارم.

جاستین بیبر، نامزد سابق سلنا گومز ماه گذشته اعلام کرد که قرار است با هایلی بالدوین، مانکن ۲۱ ساله, آمریکایی ازدواج کند.

ایران آرت

مجله اینترنتی آسمانیها۹۰

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موسیقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عشق دوست