شرکت مخابرات 118 عربی و انگلیسی راه‌اندازی می‌کند


شرکت مخابرات 118 عربی و انگلیسی راه‌اندازی می‌کند

موبنا – سید مجید صدری روز دوشنبه در نشست خبری با بیان این که راه اندازی 118 عربی و انگلیسی به صورت پایلوت خواهد بود، بدون توضیح بیشتر افزود: در حوزه گویش های محلی نیز اقداماتی انجام شده است. وی با اشاره به گذر یک سال از حضور تیم جدید در شرکت مخابرات گفت: در حوزه روابط عمومی کارهای خوبی انجام شده است. یکی از شاخص های هر شرکت برند و آرم شرکت است و...

موبنا – سید مجید صدری روز دوشنبه در نشست خبری با بیان این که راه اندازی 118 عربی و انگلیسی به صورت پایلوت خواهد بود، بدون توضیح بیشتر افزود: در حوزه گویش های محلی نیز اقداماتی انجام شده است.
وی با اشاره به گذر یک سال از حضور تیم جدید در شرکت مخابرات گفت: در حوزه روابط عمومی کارهای خوبی انجام شده است. یکی از شاخص های هر شرکت برند و آرم شرکت است و ما متوجه شدیم که این آرم با تمام شناخته شدن جایی ثبت نشده است که ما این کار را انجام دادیم. مدیریت تبلیغات خود را به صورت یکپارچه و سراسری در آوردیم تا همگی در جریان کارهای شرکت قرار بگیرند و همین مساله باعث کاهش هزینه و نبود موازی کاری شده است.
صدری اجرای نظرسنجی های مختلفی در امور مشتریان برای شناخت نگاه مردم و نیز انتقال بازخوردهای آن به مجموعه های مرتبط را از دیگر برنامه های اجرا شده در یک سال گذشته برشمرد.
وی افزود: بین 500 شرکت برتر توانستیم رتبه اول را کسب کنیم و حضوری فعال در نمایشگاه های مختلف از جمله تلکام داشتیم.
صدری تقویت مشتری مداری از جمله از طریق حضور سرزده مدیران شرکت مخابرات به مراکز خدمات مشتریان و گفتگو با مراجعان به این مراکز، همچنین ساماندهی مراکز پیام برای رفع آنلاین نیازهای مردم را از دیگر محورهای مد نظر اعلام کرد.

**جمع اوری خطوط بدون کارکرد
وی با اشاره به هزینه ۵۰۰ تا ۷۰۰ هزار تومانی برای راه‌اندازی هر خط تلفن ثابت، گفت: ظرف یک سال گذشته تعداد یک میلیون و ۳۰۰ هزار تلفن بدون کارکرد را کاهش دادیم. کاهش زمان انتظار در مراکز 2020 از دیگر اقدامات صورت گرفته در این مدت است به طوری که افراد گاه تا 40 دقیقه پشت خط می ماندند اما در حال حاضر میزان انتظار به 2-3 دفیقه رسیده و حتی باید این میزان نیز کمتر شود.
یادآور شد: یکسری تلفن ها شاید 4 سال بود که پرداختی نداشتند و هزینه آبونمان در دفاتر ما ثبت می شد که درآمد کاذبی را ایجاد می کرد. ما روی تلفن هایی که بیشتر از 3-4سال کارکرد نداشتند اخطارهای مورد نظر را دادیم و تا امروز 1میلیون تلفن را تخلیه کرده ایم یعنی یک میلیون درآمدی که هر ماه به صورت فیک به دفاتر ما وارد می شد و در کنار این توانستیم یک میلیون خط را به شبکه توسعه خود اضافه کنیم.

منبع: ایرنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اینترنت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات صبح بخیر عاشقانه؛ اس ام اس صبح بخیر عاشقانه، متن صبح بخیر عاشقانه و صمیمانه