درنگ : اظهارات این دختر را در زیر بخوانید:

در عکس هایی که به اشتراک گذاشتید به عقیده کاربران شما شبیه «عروس مردگان» هستید. واقعا صورت شما پس از جراحی به این شکل درآمده است؟
البته که نه. این آرایش و فوتوشاپ است. هر بار که عکسی از خودم منتشر می‌کنم صورتم را عجیب‌تر و جالبتر آرایش می‌کنم. این نوعی خودبیانگری است، نوعی هنر است. طرفداران من می‌دانند که این صورت واقعی من نیست. تمام رسانه‌ها معتقدند که شما می‌خواستید شبیه آنجلینا جولی بشوید. آیا واقعا اینطور است؟
نخیر. من اصلا حتی فکرش را نمی‌کردم که شبیه جولی بشوم. البته نمی‌خواستم شبیه پرسوناژ انیمیشن «عروس مردگان» باشم. حالا می‌بینم که به آنها شباهت دارم. اما من خودم الهه هستم و هدف من شبیه بدون به شخص دیگری نیست. من وزن کم کردم. البته نه ۴۰ یا ۳۰ کیلوگرم. چیزی حدود ۷-۵ کیلوگرم وزن کم کردم. الان ۴۵ کیلو هستم. حرف‌های دختری با 50 جراحی زیبایی | نمی‌خواستم شبیه آنجلینا جولی و عروس مردگان شوم
سرنوشت دختر ۱۹ ساله ایرانی که می‌خواست شبیه آنجلینا جولی شود | تصویر دختر پس از ۵۰ جراحی زیبایی
برخورد خانواده شما نسبت به این تغییرات چگونه بوده است؟

ابتدا شدیدا مخالفت کردند. برای آنها عمل جراحی یک چیز عادی نیست. اما حالا که همه چیز انجام شده است، والدین من همه جور مرا مورد حمایت قرار می‌دهند. این مهمترین نکته است.

برخورد مردم در خیابان نسبت به شما چگونه است؟
برخورد مردم عادی است. آنها مرا می‌شناسند و با اسم صدایم می‌زنند. بعدا با من صحبت می‌کنند و مرا در آغوش می‌گیرند و همه جور از من حمایت می‌کنند. واکنش آنها منفی نبوده است.
فیلم | دختر ایرانی با ۵۰ جراحی زیبایی سوژه عجیب رسانه‌های ترکیه شد
اما طی چند روز اخیر انتقاد زیادی از شما شده است. این انتقادات باعث ناراحتی شما می‌شود؟
مهمترین چیز برای من، حمایت خانواده و پروردگار است. من از این برکت برخوردارم. این برایم کافیست. عقیده دیگران اصلا برایم مهم نیست. من توجهی به نظرات منفی نمی‌کنم.
رتبه‌های عجیب ایران در جهان در جراحی بینی، لیپوساکشن، جوانی چهره و بوتاکس
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بله خیر