نماینده مجلس: تمام مافیای رسانه‌ای و اقتصادی غرب‌زدگان برای تعطیلی روز شنبه بسیج شده اند


نماینده مجلس: تمام مافیای رسانه‌ای و اقتصادی غرب‌زدگان برای تعطیلی روز شنبه بسیج شده اند

ایلنا: نماینده مردم دامغان گفت: عرض روز چهارشنبه بنده این بود که تمام مافیای رسانه ای و اقتصادی، غرب زدگان برای تعطیلی روز شنبه بسیج شده اند، غرب زدگانی که امام امت آن ها را تفاله های آمریکا نامید و مروجان اسلام آمریکایی و دشمنان رسول الله و...

نماینده مجلس: تمام مافیای رسانه‌ای و اقتصادی غرب‌زدگان برای تعطیلی روز شنبه بسیج شده اند

ایلنا: نماینده مردم دامغان گفت: عرض روز چهارشنبه بنده این بود که تمام مافیای رسانه ای و اقتصادی، غرب زدگان برای تعطیلی روز شنبه بسیج شده اند، غرب زدگانی که امام امت آن ها را تفاله های آمریکا نامید و مروجان اسلام آمریکایی و دشمنان رسول الله و اصلی ترین دشمنان اسلام ناب معرفی کرد. غرب زدگانی که مقام معظم رهبری آنان را اصحاب مسجد ضرار یعنی خطرناک ترین، پیچیده ترین و خبیث ترین منافقان نامیدند لذا تذکر من به برادران عزیزم این بود وگرنه هیچ گاه مجلس انقلابی را غرب زده نمی دانم.

علی اکبر علیزاده برمی در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۳۰ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی ضمن تبریک میلاد امام رضا (ع) گفت: در جلسه روز چهارشنبه صحن علنی مجلس در جهت تعطیلی شنبه، یکی از نمایندگان بنده را متهم کردند که موافقان تعطیلی شنبه را غرب زده نامیده اند در حالی که بنده هیچ گاه برادران مومنم که ۴ سال پیاپی مدال مجلس انقلابی از مقام معظم رهبری دریافت کرده اند را غرب زده نمی دانم.

وی ادامه داد: عرض روز چهارشنبه بنده این بود که تمام مافیای رسانه ای و اقتصادی، غرب زدگان برای تعطیلی روز شنبه بسیج شده اند، غرب زدگانی که امام امت آن ها را تفاله های آمریکا نامید و مروجان اسلام آمریکایی و دشمنان رسول الله و اصلی ترین دشمنان اسلام ناب معرفی کرد. غرب زدگانی که مقام معظم رهبری آنان را اصحاب مسجد ضرار یعنی خطرناک ترین، پیچیده ترین و خبیث ترین منافقان نامیدند لذا تذکر من به برادران عزیزم این بود وگرنه هیچ گاه مجلس انقلابی را غرب زده نمی دانم.

نماینده مردم دامغان در مجلس در ادامه و خطاب به رئیس جمهور، گفت: تگرگ ۲ روز پیش دامغان ۲ هزار هکتار باغ پسته، انار، گردو و ۸۰۰ هکتار زمین های کشت شده کشاورزان را نه تنها برای امسال که برای سال آینده هم نابود کرد، کمترین برآورد اولیه خسارت ۶۰۰ میلیارد تومان است.

علیزاده تصریح کرد: آقای رئیس جمهور این تمام زندگی خسارت دیدگان است، متاسفانه اکثر مردم دل خوشی از سازمان بیمه کشاورزی ندارند، به داد این مردم گرفتار و مصیبت زده برسید، استدعا دارم دستور فرمایید سریعا و اکیدا خسارت این آسیب دیدگان را پرداخت کنند.

لینک کوتاه کپی لینک

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

مهلت ثبت نام در انتخابات تمدید خواهد شد؟