مرگ هولناک راننده نیسان آبی زیر چرخ های کامیون در همدان


مرگ هولناک راننده نیسان آبی زیر چرخ های کامیون در همدان

به گزارش رکنا، سرهنگ ارسلان سرمدی روز پنجشنبه اظهار کرد: حوالی ساعت یک بامداد امروز یک دستگاه وانت بار نزدیکی پلیس راه همدان- تهران دچار نقص فنی شد و خودرو را به حاشیه جاده هدایت کرد. وی...

به گزارش رکنا، سرهنگ ارسلان سرمدی روز پنجشنبه اظهار کرد: حوالی ساعت یک بامداد امروز یک دستگاه وانت بار نزدیکی پلیس راه همدان- تهران دچار نقص فنی شد و خودرو را به حاشیه جاده هدایت کرد.

وی اضافه کرد: او در حال رفع نقص فنی بوده که هنگام حضور در سطح سواره رو، خودروی کامیون با وی تصادف کرد و راننده نیسان در دم جان باخت.

جانشین رییس پلیس راه استان همدان افزود: چنانچه وسیله در حین تردد دچار نقص فنی شد باید ابتدا خودرو را به منتهی الیه سمت راست و خارجی از سطح سواره رو هدایت کرد.

سرهنگ سرمدی بیان کرد: راننده برای اینکه خودروهای عبوری متوجه حضور وسیله نقلیه در حاشیه جاده و بروز نقص فنی برای خودرو شوند باید چراغ چشمک زن و فلاشر را روشن کنند.

وی ادامه داد: همچنین چراغ های سه گوش الکترونیکی اعلام خطر را در پشت وسیله نقلیه قرار داده تا رانندگان با وسیله نقلیه تصادف نکنند.

سرهنگ سرمدی با بیان اینکه ۲ روز گذشته و امروز شاهد بارندگی و لغزندگی سطح جاده های استان هستیم بیان کرد: رانندگان برای پیشگیری از بروز سوانح جاده ای با سرعت مطمئنه و توجه به جلو حرکت کنند.


مرگ هولناک راننده نیسان آبی زیر چرخ های کامیون در همدان

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تصاویر | سریع‌ترین 0 تا 100 خودروهای زمین