آموزش پخت خوشمزه‌‌ترین غذاها با سولاردام الی جی


سولاردام یکی از وسایل خانگی است که با شنیدن نام آن احتمالا سوالات مختلفی در ذهنتان شکل بگیرد. سوالاتی مانند اینکه نحوه استفاده از این وسیله چگونه است و یا اینکه می‌توان چه غذاهایی با استفاده از آن تهیه نمود؟ سولاردام در واقع نوعی مایکروویو است که...

سولاردام یکی از وسایل خانگی است که با شنیدن نام آن احتمالا سوالات مختلفی در ذهنتان شکل بگیرد. سوالاتی مانند اینکه نحوه استفاده از این وسیله چگونه است و یا اینکه می‌توان چه غذاهایی با استفاده از آن تهیه نمود؟ سولاردام در واقع نوعی مایکروویو است که مشخصات فنی و ظاهری مشابهی با آن دارد. اما دارای برخی فناوری‌ها و قابلیت‌های متفاوتی با آن است که موجب تمایز این دستگاه شده است. این دستگاه توسط برندهای مختلفی با میزان ظرفیت و ویژگی‌های منحصربه فرد تولید‌ می‌شود که یکی از برترین شرکت‌های تولید کننده آن کمپانی ال جی است. اگر‌ می‌خواهید در مورد پخت غذا با سولاردام ال جی اطلاعات بیشتری کسب کنید پیشنهاد‌ می‌کنیم تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

آموزش پخت خوشمزه‌‌ترین غذاها با سولاردام الی جی

چرا آشپزی با سولاردام پیشنهاد‌ می‌شود؟

پخت غذا با سولاردام مزایای بسیاری دارد که موجب محبوبیت این دستگاه شده است. در واقع سولاردام با المنت‌های نوری که دارد موجب طبخ غذا در کوتاه‌‌ترین زمان ممکن‌ می‌شود. همچنین در این دستگاه حرارت به تمامی قسمت‌های مواد غذایی نفوذ پیدا‌ می‌کند و غذاها با حرارت بالا و در کوتاه‌‌ترین زمان پخت کاملی خواهند داشت.

از طرفی با سولاردام‌ می‌توانید به دلیل سرعت پخت بالا مواد غذایی که دارد ارزش آن‌ها را حفظ کنید و غذای سالم تری را تهیه نمایید. اما با این وجود به دلیل قیمت بالای این دستگاه در صورت داشتن فر یا مایکروویو نیازی به خرید سولاردام برای تجربه یک آشپزی عالی و لذت بخش نخواهید داشت. البته پیشنهاد‌ می‌کنیم پیش از استفاده از این دستگاه مقالات کاربردی آشپزی و رفع مشکلات سولاردام را مطالعه کنید تا با شناخت کاملی بتوانید از آن استفاده کنید.

طرز تهیه چند صبحانه خوشمزه با سولاردام

اگر‌ می‌خواهید یک صبحانه جذاب و پر انرژی در کوتاه‌‌ترین زمان ممکن با سولاردام تهیه کنید درادامه با همراه باشید.

تهیه نان صبحانه با سولاردام

برای تهیه نان صبحانه با سولاردام ابتدا باید نیمی از شیر ولرم را با یک قاشق شکر مخلوط و به مایه خمیر اضافه نمایید و ۱۰ دقیقه فرصت دهید تا عمل آید. سپس کره را در برنامه سولاردام ۱۸۰ وات زمان دهید تا آب شود و با مابقی مواد مخلوط کنید.‌ می‌توانید به دلخواه مقداری پوست لیمو ترش رنده شده را به نیز به مواد اضافه نمایید. خمیر تهیه شده را در کاسه ای چرب شده قرار دهید و روی آن سلفون بکشید. از سیستم کانوکشن دمای ۴۰ درجه به مدت ۲۰ دقیقه جهت به عمل آوردن خمیر استفاده کنید. سپس با زرده تخم مرغ و کنجد و کمی شکر نان را رومال کنید و در سولاردام با دمای ۱۷۵ درجه سانتیگراد به مدت ۲۰ دقیقه قرار دهید.

تهیه املت گوجه فرنگی با سولاردام

برای پخت غذا با سولاردام ال جی و تهیه یک املت گوجه فرنگی لذیذ کافیست که گوجه‌ها را به مدت ۵ دقیقه در سولاردام بپزید و بعد پوست آن‌ها را جدا کرده و کاملا سرخ کنید و به آن‌ها زردچوبه و نمک بزنید و تخم مرغ‌ها را اضافه کنید و اجازه دهید به آرامی بپزد.

آموزش پخت خوشمزه‌‌ترین غذاها با سولاردام الی جی

طرز تهیه چند غذای رژیمی با سولاردام

پخت غذا با سولاردام ال جی را حتی از نوع رژیمی نیز‌ می‌توانید انجام دهید. از جمله این غذاها‌ می‌توان به موارد زیر اشاره نمود.

تهیه سیب زمینی تنوری

برای تهیه سیب زمینی تنوری باید ابتدا سیب زمینی‌ها را شسته و با پوست به صورت خلالی درشت برش بزنید و چند دقیقه داخل آب جوش قرار دهید تا نیم پز شود. سپس سیب زمینی‌های خنک شده را به روغن زیتون و ادویه‌ها آغشته کنید تا مزه دار شود و بعد داخل ظرف مخصوص سولاردام قرار دهید و دکمه کانوکشن را روی ۲۰۰ درجه سانتی گراد تنظیم کنید و یک ساعت زمان دهید تا کاملا پخته شود. در نهایت پس از خارج نمودن آن از دستگاه با پنیر پارمیزان و انواع سس رژیمی میل کنید.

خوراک مرغ

خوراک مرغ یکی از سالم‌‌ترین غذاهایی است که‌ می‌توانید با سولاردام تهیه کنید. برای طبخ این خوراک در ظرف مناسب پیاز ورق شده بریزید و تکه‌های مرغ مزه دار شده را روی آن قرار دهید، سپس از هویچ، کرفس، قارچ، سیب زمینی و … روی مرغ بریزید و درب ظرف را ببندید و به مدت ۴۰ دقیقه درون سولاردان با کانوکشن ۲ بگذارید و بعد ۵ دقیقه نیز درب را برداشته و روی حالت گریل قرار دهید.‌ می‌توانید پوره گوجه فرنگی را نیز ۱۰ دقیقه آخر به آن اضافه کنید تا خوراکی لذیذ داشته باشید.

توجه داشته باشید در صورت خرابی سولاردام هنگام پخت هر یک غذاها‌ می‌توانید از خدمات تعمیر سولاردام در محل کاردون استفاده کنید و این مشکل را به راحتی رفع نمایید.

آموزش پخت خوشمزه‌‌ترین غذاها با سولاردام الی جی

طرز تهیه چند پیش غذا با سولاردام

با سولاردام به راحتی‌ می‌توانید پیش غذاهای جذاب و فوق العاده‌ای در کوتاه‌‌ترین زمان ممکن تهیه نمود. در ادامه به چند پیش غذای عالی اشاره‌ می‌کنیم.

کوکو سبز مجلسی

برای تهیه این کوکو سبز خوشمزه کافیست سبزی کوکو، پیاز، سیر، تخم مرغ ، ماست غلیظ، آرد گندم، روغن مایع و نمک و فلفل و زردچوبه را با یکدیگر مخلوط کنید و قالب مورد نظرتان را چرب نمایید و مواد را داخل آن ریخته و با توان ۸۰۰ وات به مدت ۴-۵ دقیقه بپزید.

جامبو شلز شکم پر

علاوه بر پخت غذا در سولاردام ال جی‌ می‌توانید از این دستگاه برای پخت پیش غذا نیز استفاده نمود. جامبوشلز یکی از محبوب‌‌ترین پیش غذاهاست که‌ می‌توانید پس از آبکش کردن جامبوها، داخل آن‌ها را با مواد مورد نظر مانند ترکیب گوشت چرخ کرده و قارچ و فلفل دلمه‌ای پر کنید و روی آن‌ها پنیر پیتزا بریزید سپس به مدت ۶ دقیقه آن را داخل دستگاه قرار دهید تا آماده و طلایی شود.

آموزش پخت خوشمزه‌‌ترین غذاها با سولاردام الی جی

در صورت خرابی سولاردام چکار کنیم؟

پخت غذا با سولاردام ال جی طرفداران زیادی دارد و استفاده مداوم از این دستگاه موجب می‌شود که برخی اوقات با مشکلاتی مواجه گردد و به تعمیر نیاز پیدا کند. بهتر است که تعمیرات لوازم خانگی را به دلیل گران بودن آن‌ها و امکان استفاده طولانی مدت به مجموعه‌های متخصص در این حوزه بسپارید. یکی از بهترین مجموعه‌هایی که در هر مکان و زمانی به راحتی می‌توانید برای تعمیر سولاردام به آن مراجعه کنید کاردون است که دارای تیمی مجرب از تکنسین‌های آموزش دیده و حرفه‌ای است. برای استفاده از خدمات کاردون که تمامی این خدمات با تضمین کیفیت ارائه می‌شوند کافیست به سایت آن مراجعه کنید و درخواست خود را ثبت کنید و یا با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل نمایید و به راحتی مشکل سولاردام خود را رفع کنید.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم| ویدئویی باورنکردنی از یک سگِ پیانیست!