وزیر علوم: موضوع جوسازی در خصوص اخراج استادان صحت ندارد


وزیر علوم: موضوع جوسازی در خصوص اخراج استادان صحت ندارد

مهر: وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: استادان دانشگاه، چشم‌وچراغ دانشگاه و جامعه هستند و موضوع جوسازی در خصوص اخراج استادان صحت ندارد. محمدعلی زلفی‌گل ظهر شنبه در حاشیه کلنگ زنی یک طرح آموزشی دانشگاه یاسوج در جمع خبرنگاران افزود: استادان...

وزیر علوم: موضوع جوسازی در خصوص اخراج استادان صحت ندارد

مهر: وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: استادان دانشگاه، چشم‌وچراغ دانشگاه و جامعه هستند و موضوع جوسازی در خصوص اخراج استادان صحت ندارد.

محمدعلی زلفی‌گل ظهر شنبه در حاشیه کلنگ زنی یک طرح آموزشی دانشگاه یاسوج در جمع خبرنگاران افزود: استادان سرمایه‌های جامعه و افتخار جامعه دانشگاهی هستند.

وی با بیان اینکه قوانین و مقرراتی وجود دارد که هر کسی آن را رعایت کند، هیچ مشکلی برای وی ایجاد نمی‌شود، گفت: همواره از توان علمی و تخصصی این نخبگان برای پیشرفت کشور بهره خواهیم برد.

زلفی گل اظهار داشت: به طور یقین هیچ اخراجی بدون دلیل و با نگاه سیاسی و یا بدون توجه به توانمندی‌های و ظرفیت‌های استادان دانشگاه نبوده است.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه یک عضو هیئت علمی باید نظم کلاس، و اخلاق حرفه‌ای را به طور کامل رعایت کند، گفت: چنانچه یک عضو هیئت علمی نتواند ترفیع سالانه‌اش را بگیرد شامل رکود علمی می‌شود و به‌هرحال باید تبدیل وضعیت اعضای هیئت‌علمی توسط مرجع ذی‌صلاح بررسی و تأیید شود.

زلفی گل اظهار داشت: تعداد کمی از اساتیدی که در سطح دانشگاه‌ها اخراج شدند، بدون تردید مشکلاتی در زمینه آموزش، پژوهش و موارد دیگری داشتند و خیلی از این افراد بازنشسته بودند که جزو افراد اخراجی قلمداد شدند.

لینک کوتاه کپی لینک


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ مخصوص 20 اردیبهشت + دانلود غزل حافظ