تا شنبه بارش خفیف داریم/ ورود سامانه بارشی از یکشنبه آینده


تا شنبه بارش خفیف داریم/ ورود سامانه بارشی از یکشنبه آینده

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان از ورود سامانه بارشی از یکشنبه هفته آینده به استان خبر داد و گفت: بارش‌ها در بیشتر نقاط استان همدان نرمال بوده و امیدواریم با سامانه پیش‌رو در تمام شهرستان‌ها به این وضعیت برسیم.

روح‌الله زاهدی، پیرامون وضعیت جوی استان اظهار کرد: روز گذشته شاهد بارش باران و وزش باد شدید در نقاط مختلف استان بودیم که این سامانه به طور کلی ۴۰ میلی‌متر بارش برای استان به همراه داشت و بیشترین بارش‌های ثبت شده در صدر ایستگاه همدان در فارسباران ۱۱۶ میلی‌متر،تاریک‌دره ۹۱ میلی‌متر و گیان نهاوند ۸۲ میلی‌متر بوده است.

وی با بیان اینکه در ایستگاه دانشگاه بوعلی‌سینا بارش ۴۹ میلی‌متری ثبت شده است، افزود: دیروز سرعت وزش باد در همدان و گل‌تپه ۶۵ کیلومتر بر ساعت گزارش شده و امروز نیز وزش باد شدید تا ۷۰ کیلومتر بر ساعت برآورد شده است.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان از بارش خفیف باران در برخی از نقاط استان خبر داد و گفت: فردا صبح آسمان استان صاف و آفتابی خواهد بود و دمای صبحگاهی دو یا سه درجه زیر صفر کاهش پیدا می‌کند.

وی بیان کرد: روزهای جمعه و شنبه علاوه بر وزش باد، بارش خفیف باران و به صورت پراکنده نیز پیش‌بینی می‌شود و از روز یکشنبه بعدازظهر سامانه بارشی دیگری به استان وارد می‌شود که بارش‌های خوبی را به دنبال خواهد داشت.

زاهدی با بیان اینکه بارش‌ها در بیشتر نقاط استان همدان نرمال بوده و امیدواریم با سامانه پیش رو در تمام شهرستان‌ها به این وضعیت برسیم، گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته گل تپه با ۳ درجه سردترین و بهار با ۱۴ درجه گرم‌ترین نقاط استان همدان بودند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آب و هوا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


غوغای عشق