اخبار بد برای نیروهای مسلح اوکراین: محاصره می کنند و نابود می کنند


اخبار بد برای نیروهای مسلح اوکراین: محاصره می کنند و نابود می کنند

یک کارشناس: اوکراین قادر به پیروزی در تقابل نظامی با روسیه نیست.

به گزارش اسپوتنیک، اسکات هورتون مجری رادیویی آمریکایی اعلام کرد که غرب و اوکراین شروع به درک این واقعیت کرده اند که آنها امکان خروج از تقابل نظامی با روسیه با عنوان پیروز را ندارند.

وی در پخش کانال یوتیوبی Judging Freedom اظهار کرد: "رسانه های غربی در این نظر که هیچ چیزی بدست نیامده است، به اشتراک می رسند. حتی اگر نیروهای مسلح اوکراین می توانستند به ساحل دریای آزوفسک برسند، آنها را در آنجا محاصره و نابود می کردند".

این ژورنالیست همچنین خاطرنشان کرد که تاکتیک نظامیان اوکراینی در حال حاضر به این جهت پیش می رود که حداقل برخی توفیقات را به نمایش بگذارند تا غرب به ارسال تسلیحات را ادامه دهد".

نیروهای مسلح اوکراین در تاریخ 4 ژوئن ضد حمله خود بر علیه خطوط مقدم روسیه را در سه محور اصلی آرتیومفسک، زاپاروژیه و جنوب دونتسک آغاز کردند. فرماندهان نظامی در اوکراین به امید دستیابی به پیشرفت های چشمگیر در جریان این عملیات، تجهیزات نظامی سنگین اهدایی غرب و نیروهای نخبه آموزش دیده خود در کشورهای عضو ناتو را روانه میدان کردند. با این حال و بنا به اظهارات ولادیمیر پوتین رئیس جمهور فدراسیون روسیه، نیروهای مسلح اوکراین علیرغم تحمل تلفات سنگین، در هیچیک از جبهه ها به موفقیت دست نیافتند و مجبور به عقب نشینی به مواضع اولیه خود شدند.

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تصاویر | سریع‌ترین 0 تا 100 خودروهای زمین