سامانه بارشی در راه اصفهان است


سامانه بارشی در راه اصفهان است

اصفهان- معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از ورود سامانه ناپایدار بارش‌زا به استان از روز جمعه ۲۹ اردیبهشت خبرداد.

نوید حاجی بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه امروز سه‌شنبه وزش باد به نسبت شدید تا شدید در نیمه جنوبی و شرقی استان اصفهان ادامه دارد، اظهار داشت: وزش باد در نواحی مستعد با خیزش گردوخاک همراه است.

وی با بیان اینکه فردا چهارشنبه و روز پنجشنبه جو آرامی در سطح استان حاکم خواهد بود، افزود: از روز جمعه ۲۹ اردیبهشت تا اوایل هفته آینده با ورود سامانه ناپایدار به استان شرایط رشد ابر، وزش باد به نسبت شدید، رگبار و رعد و برق پیش بینی می‌شود.

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان خاطرنشان کرد: بارش رگبارهای بهاری به طور عمده در نیمه غربی استان و طی روزهای شنبه و یکشنبه (۳۰ و ۳۱ اردیبهشت) خواهد بود.

حاجی بابایی با اشاره به اینکه دمای هوا بویژه در نیمه شمالی و شرقی استان طی ۲۴ ساعت پیش رو همچنان بین سه تا پنج درجه سلسیوس کاهش می‌یابد، ادامه داد: بیشینه دمای هوای کلان‌شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۲۹ درجه سلسیوس بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به ۱۳ درجه سلسیوس بالای صفر می‌رسد.

به گفته وی چوپانان با بیشینه دمای ۳۰ درجه سلسیوس بالای صفر و بوئین میاندشت با کمینه دمای سه درجه سلسیوس بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان پیش بینی می‌شود.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


هوای کرج، تهران و پلدختر ناسالم است