گزارش سالانه هلدینگ صنایع ومعادن غدیر


شرکت بین المللی توسعه صنایع و معادن غدیر به عنوان یکی از هلدینگ های زیر مجموعه شرکت سرمایه گذاری غدیر در حوزه تخصصی صنعت و معدن در سال ۱۳۹۰ با شماره ثبت ۴۰۸۱۹۲ تاسیس شده است . سرمایه گذاری در حوزه صنایع و معادن محور اصلی فعالیت...

شرکت بین المللی توسعه صنایع و معادن غدیر به عنوان یکی از هلدینگ های زیر مجموعه شرکت سرمایه گذاری غدیر در حوزه تخصصی صنعت و معدن در سال ۱۳۹۰ با شماره ثبت ۴۰۸۱۹۲ تاسیس شده است . سرمایه گذاری در حوزه صنایع و معادن محور اصلی فعالیت این شرکت است که در این فرآیند هلدینگ نقش سرمایه گذار و مدیریت کلان پروژه ها را برعهده دارد و امور اجرائی آن از طریق شرکت های گروه یا خارج ازآن انجام می شود . تنوع سبد سرمایه گذاری ها، سود آوری عملیاتی و مدیریت بهینه دارائی ها در حوزه فناورانه صنعت و معدن و ورود به خطوط کسب و کار نوین با بهره گیری از انتقال تکنولوژی و روشهای پیشرفته از جمله ویژگی های این شرکت است . کسب مزیت رقابتی پایدار و خلق ارزش برای سرمایه گذاران ، موجب توسعه استراتژی های رشد کسب وکار در حوزه های گوناگون شده؛ که این امر در سایه خلاقیت ، نوآوری، فعالیت گروهی و ارزش های اخلاقی شرکت بدست آمده است.

در همین رابطه تهیه، طراحی و چاپ گزارش هیئت مدیره به مجمع عمومی عادی سالیانه سال منتهی به 31 شهریور 1400 هلدینگ بین المللی صنایع ومعادن غدیر فوق توسط تیم ما طراحی، اجرا و چاپ گردید که ملاحظه می فرمایید.(دانلود بخشی از گزارش 116 صفحه ای در لینک پایین عکس موجود می باشد)

در صورتی که سازمان یا نهاد شما نیاز به طراحی یک گزارش سالانه یا مجمع جذاب و متفاوت در هر زمینه ای دارد، کارشناسان و طراحان ما می‎توانند شما را در این راه یاری رسانند. با ما تماس بگیرید.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

بی‌ثباتی در اقتصاد کلان، نتیجه تعدیل نرخ ارز بازار رسمی متناسب با تغییرات نرخ غیررسمی ارز