رنگرز جانشین محمد بنا در تیم ملی کشتی فرنگی شد


رنگرز جانشین محمد بنا در تیم ملی کشتی فرنگی شد

علیرضا دبیر در حکمی حسن رنگرز را به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی منصوب کرد.

تیم ملی کشتی فرنگی ایران درحالی راهی بلگراد محل برگزاری رقابت‌های جهانی ۲۰۲۲ شد که همگان و حتی خود کادر فنی نیز بر این باور بودند که در غیاب روسیه، ایران بخت نخست قهرمانی است، اما رویای قهرمانی در صربستان محقق نشد تا محمد بنا به دنبال این ناکامی بار دیگر ساز خداحافظی را کوک کند و از ستمش استعفا دهد.

در همین راستا جلسه‌ی فنی در مورد تیم ملی کشتی فرنگی ظهر امروز (سه شنبه) با حضور علیرضا دبیر رئیس، حمید سوریان نایب رئیس فدراسیون، علی محمدی مدیر فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی و حسن رنگرز قهرمان اسبق کشتی فرنگی و سرمربی و مدیر سابق تیم‌های ملی کشتی برگزار شد.

در پایان این جلسه و با توجه به ضرورت پیگیری برنامه‌های تیم ملی کشتی فرنگی و خداحافظی محمد بنا سرمربی گرانقدر این تیم، حسن رنگرز به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی منصوب و حکم خود را از رئیس فدراسیون کشتی دریافت کرد.

رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی سال ۲۰۲۲ جهان روز‌های ۱۹ لغایت ۲۲ شهریورماه در شهر بلگراد صربستان برگزار شد و در پایان تیم ایران توسط محمدرضا گرایی در وزن ۶۷ کیلوگرم، امین میرزازاده در وزن ۱۳۰ کیلوگرم به مدال نقره و محمدهادی ساروی در وزن ۹۷ کیلوگرم به مدال برنز رسید. در رده بندی تیمی نیز تیم‌های ترکیه، آذربایجان و صربستان به ترتیب با ۱۲۵، ۱۱۸ و ۱۱۰ امتیاز اول تا سوم شدند و تیم ایران نیز با ۸۱ امتیاز در جایگاه چهارم ایستاد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تزیین جشن الفبا در مدرسه | 40 ایده تزیین جشن الفبا در مدرسه برای کلاس اولی ها برای دهه ...