مسکن ملی شهرک فرهنگیان همدان دو سال دیگر تکمیل می شود


مسکن ملی شهرک فرهنگیان همدان دو سال دیگر تکمیل می شود

همدان- مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان با بیان اینکه دو ماه از پیشرفت فیزیکی پروژه شهرک فرهنگیان همدان می گذرد، گفت: تحویل این پروژه ۲۷ ماهه است.

ایوب اسداللهی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص وضعیت پروژه مسکن ملی شهرک فرهنگیان همدان و تعویق قریب به دوساله این پروژه عنوان کرد: بعد از آنکه آزمایش‌های فنی روی زمین پروژه مسکن ملی شهرک فرهنگیان همدان انجام شد بر اساس تشخیص فنی تصویب شد که در بستر کار ستون سنگی آماده و پس از آن فوندانسیون اجرایی شود.

وی با بیان اینکه هم اکنون کارهای مربوطه در این پروژه شروع شده است، افزود: آزمایش‌های جدیدی نیز به انجام رسیده و نتایج آن واصل شد که در نتیجه ستون سنگی مدنظر قرار گرفته شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان با بیان اینکه کارگزار این پروژه ستاد اجرایی فرمان امام (ره) است، افزود: اجرای ستون ریزی و فوندانسیون این پروژه شروع شده است.

این مسئول در پاسخ به اینکه «این پروژه چه زمانی به اتمام خواهد رسید؟»، افزود: زمان‌بندی این پروژه ۲۷ ماهه است که هم اکنون دو ماه آن گذشته است.

اسداللهی در پایان قیمت تمام شده این مسکن ها به ازای هر متر برابر ۷ تا ۱۰ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: این پروژه دارای ۴۸۰ واحد مسکونی در مساحت‌های ۷۰ تا ۹۵ مترمربع ایجاد می‌شوند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم عروسی زن دو شوهره همه را ناراحت کرد ! / کجا داریم می ریم !؟