14 فقره تصادف طی روز گذشته در جاده‌های خراسان رضوی رخ داد


14 فقره تصادف طی روز گذشته در جاده‌های خراسان رضوی رخ داد

مشهد- ایرنا- رییس پلیس راه خراسان رضوی گفت: ۱۴ فقره تصادف فوتی، جرحی و خسارتی طی ۲۴ ساعت گذشته در جاده‌های استان رخ داده است.

سرهنگ حسین میش‌مست روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ۲ فقره از این تصادفات فوتی بود که منجر به مرگ ۲ تن شد.

وی اضافه کرد: ۹ فقره از این تصادفات نیز جرحی بود و ۱۲ مصدوم برجای گذاشت، سه فقره نیز خسارتی بود.

رییس پلیس راه خراسان رضوی اضافه کرد: هم‌اینک ترافیک در مسیر مشهد- چناران بسیار سنگین و در مسیر آزادراه شهیدشوشتری نیز پرحجم است.

۲ حادثه رانندگی در تربت حیدریه ۲ کشته و سه مجروح بر جای گذاشت

مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه هم گفت: تصادف خودرو سمند با کامیون در جاده ورودی شهرستان تربت‌حیدریه یک کشته و سه نفر مصدوم بر جای گذاشت.

محمدجواد امیری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پس از وقوع حادثه، پایگاه‌های اورژانس یک شهری و کاریزک به محل اعزام و پس از بررسی و ایمن‌سازی صحنه حادثه توسط کارشناسان اورژانس، سه مصدوم دیگر این حادثه تحت مراقبت تحویل بیمارستان امام حسین تربت‌حیدریه شدند که وضعیت یک مصدوم وخیم اعلام شده‌است.

همچنین به گزارش جمعه شب مرکز اورژانس ۱۱۵ تربت‌حیدریه روز گذشته نیز واژگونی یک دستگاه خودرو پراید در جاده روستای سیوکی از بخش مرکزی تربت‌حیدریه یک کشته برجای گذاشت. بر پایه این گزارش، بعد از بررسی و ایمن سازی صحنه حادثه توسط کارشناسان اورژانس، مشخص شد یک مصدوم حادثه بر اثر پرتاب شدن به خارج از خودرو در هنگام واژگونی در دم فوت کرده است.

خراسان رضوی با پنج هزار و ۲۰۰ کیلومتر راه آسفالته اصلی و فرعی، هفت هزار و ۶۰۰ کیلومتر راه آسفالته روستایی و هفت هزار و ۷۶۰ کیلومتر راه غیرآسفالته در جایگاه دوم کشور از نظر طول راهها قرار دارد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

عکس پرسپولیس برای پروفایل | 110 عکس نوشته زیبا برای هواداران پرسپولیسی