دستگیری سارقان دریچه آبفا در پیروزی


سرهنگ مالمیر گفت: سارقانی که در سطح شهر تهران بزرگ اقدام به سرقت دریچه‌های آبفا می‌کردند، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

دستگیری سارقان دریچه آبفا در پیروزیسرهنگ محمود مالمیر رئیس کلانتری ۱۲۱ سلیمانیه در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: با مشاهده سرقت تعداد زیادی از دریچه‌های آبفا در سطح پایتخت بررسی این موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۲۱ سلیمانیه قرار گرفت.

وی افزود: در تصاویر دوربین‌های مدار بسته مشخص شد که دو متهم در ساعات ابتدایی سحر و نزدیک به طلوع آفتاب در پوشش لباس ارگان‌های دولتی و شهرداری اقدام به سرقت دریچه‌ها می‌کردند.

رئیس کلانتری ۱۲۱ سلیمانیه تصریح کرد: با مشخص شدن موضوع و نحوه سرقت متهمان، ماموران کلانتری در یک عملیات در ساعت ۴ بامداد روز گذشته هر دو سارق را در خیابان پیروزی دستگیر کردند.

سرهنگ مالمیر با بیان اینکه در زمان دستگیری از متهمان دو دریچه ۵۰ کیلوگرمی کشف شد، خاطرنشان کرد: سارقان در خارج از شهر ساکن هستند و دریچه‌های آبفا را پس از سرقت در یک مخفیگاه تجمیع کرده و سپس با کمک یک شخص دیگر (مالخر) آن ها را به فروش می‌رساندند.

انتهای پیام/


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

کشف 212 قلم اشیای تاریخی و فرهنگی در این استان