استراتژی مسئولان آمریکایی برای ضربه زدن به نظام و انقلاب همواره با شکست مواجه شده است


استراتژی مسئولان آمریکایی برای ضربه زدن به نظام و انقلاب همواره با شکست مواجه شده است

گودرزی با اشاره به توطئه های چهل سال گذشته آمریکا برای ضربه زدن به نظام گفت: این استراتژی نخ نمای آمریکایی ها همواره با شکست مواجه شده است.

«مسعود گودرزی» در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به دخالت های آمریکا در امور داخلی ایران گفت: در خصوص اتفاقاتی که اخیرا در داخل کشور افتاد و اظهار نظری که مقامات آمریکایی کردند باید بگوییم که این رویه مقامات آمریکایی است که در چهارچوب استراتژی کلی شان همواره سعی کردند در امور داخلی کشورها جهت رسیدن به اهداف شان اقدام کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: استراتژی که آمریکایی ها در طول چهل سال گذشته داشته اند، این بوده است که همواره برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران طرح های مختلفی را اجرایی کرده اند و همواره با شکست مواجه شدند. آنها وقتی که دیدند در بحث تحریم ها به جایی نمی رسند و استراتژی شان در مورد جنگ اقتصادی علیه ملت ایران با شکست مواجه شده است لذا به ایجاد مسایلی در مورد کشور روی آوردند تا بتوانند به اهداف شان برسند.

وی بیان کرد: به هر حال تعدادی از مردم نسبت به اصلاح قیمت سوخت اعتراضاتی داشته اند که طبیعی هم بود چرا که نمایندگان نیز این اعتراض را داشتند اما مردم ایران علاقه مند به نظام و انقلاب هستند و هیچ گاه هدف شان ضربه زدن به نظام نیست و نبوده است اما آمریکا قصد داشت بر این موج سوار شود و با حمایت از گروه های اغتشاشگر این اعتراضات را به آشوب تبدیل کند.

وی بیان کرد: با آگاهی مردم یک بار دیگر آمریکا با شکست مواجه شد، مردم ایران به خوبی می دانند که چه کسانی دلسوز و همراه شان هستند، اینکه مسئولان آمریکایی شعار در کنار ملت ایران بودن را سر بدهند و از آن طرف شدیدترین تحریم ها را علیه ملت ایران داشته باشند، شعار نخ نمایی است که برای همگان نیز روشن است.

نماینده مردم ممسنی در مجلس تصریح کرد: این رویه آمریکا از گذشته بوده است و همواره تلاش داشته است از برخی اختلافات داخلی در کشور سوء استفاده کند اما هیچ گاه موفق نشده است و قطعا راه به جایی نخواهد برد./

پایان پیام/33

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

علی‌اف: تمام توافقات صورت گرفته با آیت الله رئیسی اجرا خواهد شد