انتشار تقویم موقت موتو جی پی 2019


موتو جی پی ایران – براساس اعلام فدراسیون جهانی، تقویم موقت منتشر شد و مسابقات 19 عدد باقی ماند و رویدادی نسبت به سال 2018، اضافه یا کم نشد. پیست های مکزیک و فنلاند سال 2019 به تقویم افزوده نخواهند شد و درباره آن ها بعدا تصمیم گیری خواهد شد. مسابقه نخست در قطر یک هفته زودتر نسبت به امسال در 10 مارس برگزار خواهد شد و دو هفته با مسابقه آرژانتین...

موتو جی پی ایران – براساس اعلام فدراسیون جهانی، تقویم موقت منتشر شد و مسابقات ۱۹ عدد باقی ماند و رویدادی نسبت به سال ۲۰۱۸، اضافه یا کم نشد. پیست های مکزیک و فنلاند سال ۲۰۱۹ به تقویم افزوده نخواهند شد و درباره آن ها بعدا تصمیم گیری خواهد شد.

مسابقه نخست در قطر یک هفته زودتر نسبت به امسال در ۱۰ مارس برگزار خواهد شد و دو هفته با مسابقه آرژانتین فاصله خواهد داشت. یک دو هفته دیگر نیز بین مسابقه آمریکا و اولین مسابقه اروپایی یعنی خرز خواهد بود. برای سال ۲۰۲۰، در یکی از این دو مقطع مسابقه مکزیک گنجانده خواهد شد .

تعطیلات تابستانی در ماه جولای امسال به دوهفته کاهش پیدا کرده بود اما درسال ۲۰۱۹ به سه هفته خواهد رسید. گرندپری های اَسِن و زَکسِنرینگ، میزانو و آراگون پشت سرهم خواهند بود. پشت سرهم بودن میزانو و آراگون دوهفته تعطیلی را بعداز سیلوراستون فراهم خواهد کرد که این اتفاق برای جلوگیری از تداخل با گرندپری مونزا ۲۰۱۹ فرمول یک است. مانند امسال برنو و اتریش پشت سرهم باقی خواهند ماند و سه گانه معمول یعنی ژاپن، استرالیا و مالزی نیز سرجای خود باقی هستند. فصل در ۱۷ نوامبر ۲۰۱۹ در والنسیای اسپانیا پایان خواهد پذیرفت.

باوجود عدم تغییر در تعداد مسابقات، تعداد تست ها از سه به دو در مالزی و قطر تقلیل پیدا خواهد کرد.

تصمیم قطعی گرفته نشده اما به نظر می رسد هردو مسابقه فنلاند و مکزیک برای سال ۲۰۲۰ اضافه خواهند شد اما یکی از مسابقات اروپایی حذف و تقویم ۲۰۲۰، ۲۰ تایی خواهد شد.

انتشار تقویم موقت موتو جی پی 2019انتشار تقویم موقت موتو جی پی 2019 تقویم موقت موتو جی پی ۲۰۱۹
این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موتورسواری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چرا آدم‌های حسابگر خطرناکند: 10نشانه آدم‌های حسابگر