ساخت دو خودرو در یک محصول


ساخت دو خودرو در یک محصول

سلیقه آسیایی‌ها با آمریکایی‌ها در مورد طراحی خودرو زمین تا آسمان با هم فرق دارد. آمریکایی‌ها عشق خودروهای بزرگ مثل کامیون و شاسی‌بلند دارند؛ ولی آسیایی‌ها ماشین‌های جمع‌وجور و کوچک را به بقیه ترجیح می‌دهند. همین موضوع دست‌مایه طراحی یک خودروی بسیار کوچک مخصوص شهرهای آینده شده است.

به گزارش گروه علم و فناوری خبرگزاری آنا از کار اسکوپز، شرکت شوگر چاو به‌تازگی نمونه مفهومی از خودرویی را با نام رووی آی-یونیت 2025 طراحی کرده است که خودرویی مربوط به آینده است. این خودرو نسل جوان را هدف قرار داده است و در واقع دو ماشین در یک ماشین است.

ساخت دو خودرو در یک محصول

این شرکت برای طراحی خودروی آینده‌گرایش از خودروهای بسیار کوچک اسمارت فورتو الهام گرفته است. به این شکل که این خودرو از یک محور طولی تقسیم می‌شود و به دو قسمت جداگانه یا پاد تبدیل می‌شود که هر کدام از آنها به صورت انفرادی و مجزا قابل استفاده هستند. در واقع هر پاد یک چرخ جلوی بزرگ و دو چرخ کوچک عقب دارد که چرخ‌های عقب آن به‌طور کامل زیر بدنه خودرو مخفی شده‌اند.

ساخت دو خودرو در یک محصول

این خودرو آنقدر کوچک است که در ورودی و خروجی برای سرنشینان آن در نظر گرفته نشده؛ اما با این همه امنیت کامل در این خودرو حکمفرماست. در فضای داخل خودرو نیز یک صفحه‌نمایش هولوگرافیک بزرگ نصب شده که در جلوی شیشه قرار دارد و وسایل سرگرمی مسافر را فراهم می‌آورد.

ساخت دو خودرو در یک محصول

شرکت سازنده هنوز اعلام نکرده که این خودرو از چه سیستم نیرو محرکه‌ای برای حرکت خودروی رووی آی-یونیت استفاده کرده است؛ اما مهندسان حدس می‌زنند که به احتمال زیاد این خودرو مبتنی بر باتری و خودرویی برقی است.

ساخت دو خودرو در یک محصولساخت دو خودرو در یک محصول

ساخت دو خودرو در یک محصول انتهای پیام/4056/


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

برنامه اپل برای کار با آیفون بدون استفاده از دست