ادامه عملیات در غرب الانبار عراق برای کشف هسته‌های خاموش داعش؛ حشدالشعبی در یک قدمی شناسایی محل اختفای «ابودجانه»، فرمانده داعش


ادامه عملیات در غرب الانبار عراق برای کشف هسته‌های خاموش داعش؛ حشدالشعبی در یک قدمی شناسایی محل اختفای «ابودجانه»، فرمانده داعش

نیرو‌های ویژه بسیج مردمی عراق در ادامه عملیات در غرب استان الانبار موفق شدند گروهی از عناصر مخفی داعش را در منطقه شناسایی کنند و اطلاعات لازم را در اختیار یگان‌های عملیاتی قرار دهند.

پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: نیرو‌های ویژه بسیج مردمی عراق در ادامه عملیات در غرب استان الانبار موفق شدند گروهی از عناصر مخفی داعش را در منطقه شناسایی کنند و اطلاعات لازم را در اختیار یگان‌های عملیاتی قرار دهند.
نیرو‌های بسیج مردمی در ادامه در یک کمین دقیق توانستند تروریست‌های داعش را در منطقه نفتی «عکاس» به دام بیندازند؛ نیرو‌های عراقی پس از درگیری‌های یک ساعته شماری از تروریست‌ها را کشته و زخمی کردند.
نیرو‌های بسیج مردمی در جریان این عملیات موفق شدند ۴ تن از عناصر تروریستی داعش را به اسارت دربیاورند؛ شمار دیگری از تروریست‌ها پس از متحمل شدن ضربات سنگین از منطقه متواری شدند و عقب نشینی کردند.
عملیات نیرو‌های بسیج مردمی عراق برای تعقیب و گریز عناصر تروریستی داعش ادامه دارد و گروهی از نیرو‌ها برای کشف هسته‌های خاموش به حومه منطقه نفتی «عکاس» اعزام شده اند.
یک منبع میدانی اعلام کرد: تروریست‌های اسیر شده ارتباط مستقیمی با «ابودجانه»، فرمانده ارشد گروه تروریستی داعش دارند و نیرو‌های عراقی در تلاش هستند از طریق تروریست‌های دستگیره شده مکان این سرکرده میدانی را کشف کنند.
همزمان با عملیات نیرو‌های بسیج مردمی در غرب استان الانبار، نیرو‌های متخصص یگان‌های مهندسی موفق شدند امنیت روستا‌های «نهاش، سراب، عکله البوشهاب، التویم و مانع الشرجی» را به طور کامل تامین کنند.
نیرو‌های متخصص یگان‌های مهندسی در جریان تامین امنیت این روستا‌ها در غرب استان الانبار، مقادیر زیادی از تجهیزات سنگین و سبک نظامی از جمله «خمپاره، تله‌های انفجاری و انبار‌های سلاح» متعلق به گروه تروریستی داعش را کشف و ضبط کنند.
براساس اطلاعات به دست آمده، نیرو‌های یگان‌های مهندسی چند مقر عناصر تروریستی داعش را هم کشف کردند؛ به گفته منابع میدانی بخش‌های غربی و جنوبی استان الانبار از جمله «حومه منطقه رطبه، بیابان‌های الانبار، حومه منطقه عکاشات» آلوده به هسته‌های خاموش داعش است.
مناطق مرزی مشترک استان الانبار با نوار مرزی کشور‌های سوریه و عربستان و حد فاصل محور شمالی شهر فلوجه تا شهر الحدیثه به عناصر مخفی داعش آلوده است.

م

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا