فال روز دوشنبه 12 شهریور 1397


– فال روزانه در روز 12 شهریور 1397 برای متولدین فروردین ماه امروز ماه در دوازدهیمن خانه شما یعنی خانه رازها قرار دارد و بعضی چیزها را از دید شما مخفی نگه می‌دارد، بنابراین شما نمی‌توانید منشأ ناراحتی های خود را پیدا کنید. برای شما خیلی مهم است که بفهمید چه چیزهایی را از دست داده اید، اما اطلاعات...

– فال روزانه در روز ۱۲ شهریور ۱۳۹۷ برای متولدین فروردین ماه

امروز ماه در دوازدهیمن خانه شما یعنی خانه رازها قرار دارد و بعضی چیزها را از دید شما مخفی نگه می‌دارد، بنابراین شما نمی‌توانید منشأ ناراحتی های خود را پیدا کنید. برای شما خیلی مهم است که بفهمید چه چیزهایی را از دست داده اید، اما اطلاعات حیاتی جلوی چشم‌های هوشیار شما ظاهر نمی‌شوند. به جای اینکه برای یافتن حقیقت خوتان را عذاب دهید، در حالیکه شکیبایی را پیشه خود می‌سازید، سعی کنید به اطلاعاتی که دارید قناعت کنید.

– فال روزانه در روز ۱۲ شهریور ۱۳۹۷ برای متولدین اردیبهشت ماه

امروز ممکن است دوستان و همکارانتان از شما توقع کار بیشتری داشته باشند، اما با وجود این هم هیچ چیز نمی‌تواند تلاشهای بی وقفه شما را متوقف کند. تمایل شما به راضی نگه داشتن دیگران بیش از اندازه شدید است. اگر شما کمتر قول بدهید می‌توانید دیگران را از دردسر نجات بدهید. اگر دست رد به سینه کسی بزنید و او را ناامید کنید بهتر از این است که در آخر کار با یک سری از خواسته‌های غیر معقول مواجه بشوید.

– فال روزانه در روز ۱۲ شهریور ۱۳۹۷ برای متولدین خرداد ماه

شما امروز حتی اگر بتوانید قدرت‌های خیلی بزرگ پیش رویتان را مجسم کنید، حس خیلی خوب و مثبتی خواهید داشت. منظور ما این است که شما نسبت به همیشه واقع بین تر شده و مشکلات را نیز می‌توانید ببینید. اکنون شاید برای فراتر رفتن از شک‌هایی که به خودتان داشتید مبارزه کنید. خوشبختانه نگرش‌های منفی در وجود شما زیاد دوام نمی‌آورند، بخصوص اگر قبل از اینکه تصورهای غلط زندگی واقعی تان را تحت تاثیر قرار دهند آنها را از زندگی خود خارج کنید.

– فال روزانه در روز ۱۲ شهریور ۱۳۹۷ برای متولدین تیر ماه

اگر شما خیلی نگران دوستتان هستید نباید طوری رفتار کنید که او این موضوع را بفهمد. عجیب اینکه گاهی اوقات شما به راحتی در مورد احساسهایتان صحبت می‌کنید و دیگران فکر می‌کنند که شما تا به حال هیچ وقت آنقدر صادق نبوده‌اید. اما امروز نباید این کار را بکنید، چون می‌تواند برایتان مشکل ساز بشود.

– فال روزانه در روز ۱۲ شهریور ۱۳۹۷ برای متولدین مرداد ماه

یک صبح با تنبلی برای تان ایده آل به نظر می‌رسد و ممکن است حتی بدنبال استراحت در تمام روز باشید. اما شرایط به شما اجازه نمی‌دهند تا ان اوقاتی را که آرزویش را دارید داشته باشید. آنقدر کاردر لیست روزانه تان وجود دارد که باعث می‌شود شما از فکر در خانه ماندن و استراحت منصرف شوید. خوشبختانه، زمانیکه از مفید و موثر بودن دست بکشید، قادر خواهید بود که حتی زمانیکه کارتان را انجام می‌دهید تفریح کنید.

– فال روزانه در روز ۱۲ شهریور ۱۳۹۷ برای متولدین شهریور ماه

شما دوست ندارید که دیگران در مورد تواناییهای شغلی شما ازتان سئوال کنند، و با وجود اینکه اکنون شما از توانایی‌های بارزی برخوردارید ولی دوست دارید که تنهایی و انزوا را برگزینید. البته این انزوا به خاطر این نیست که شما کم رو هستید؛ بلکه فقط به به دلیل این است که وقتی می‌توانید کارهایتان را تمام کرده و بعد به تفریح کردن مشغول شوید، دوست ندارید زمانتان و انرژی‌ای را که می‌تواند برایتان خیلی مفید باشد را از دست بدهید. آسان‌ترین راه برای پیروز شدن بر شرایط دشوار اخیر این است که یک یا دو روز از درگیر شدن با مسائل احساسی دوری کنید.

– فال روزانه در روز ۱۲ شهریور ۱۳۹۷ برای متولدین مهر ماه

برنامه‌های اجتماعی شما آنقدر زیاد و پرمشغله شده است که حتی برای کار کردن هم وقت پیدا نمی‌کنید! ظاهراً دیگران نیز تلاش می‌کنند شما را وسوسه کنند که از وظایفتان دوری کرده و به تفریح کرده مشغول شوید. اما شما آگاه تر از این هستید که بهشان جواب مثبت دهید! از طرف دیگر اگر شما قبل از شروع به کار کردن محدودیت‌هایتان را برای آنها تعریف کرده باشید، دیگر لزومی ندارد حتما بهشان جواب مثبت بدهید.

– فال روزانه در روز ۱۲ شهریور ۱۳۹۷ برای متولدین آبان ماه

رویاهای محو و تیره می توانند امروز شما را در دردسر بیندازند. پس بهتر است با عینک واقع بینی به آینده نگاه کنید. اگر به گذشته مانند رنگ های روشن و اشکال زیبا نگاه کنید ، می توانید به آنچه که دیده اید تکیه کنید؛ از تصورا ت رنگارنگ خود گیج و پریشان نشوید. که این افکار زودگذر دوام نمی آورند. روی حقایق استوار تکیه کنید، که می تواند در روزهای پیش رو برای بسیار مفید و سودمند باشد.

– فال روزانه در روز ۱۲ شهریور ۱۳۹۷ برای متولدین آذر ماه

تظاهر کردن دیگر فایده‌ای ندارد!! شما نمی‌توانید برای همیشه نشان دهید که فرد خوش بینی هستید. البته این موضوع نباید باعث نگرانی تان شود. عجیب اینکه حتی احساس آسودگی و فراغ بال می‌کنید؛ چرا که به هیچ وجه مجبور نیستید احساساتتان را از افراد دیگر مخفی کنید. سهیم کردن دیگران در ترس‌ها و نگرانی‌هایتان درهایی را به روی شما می‌گشاید که به سمت گفتگوهای زیادی در مورد موضوعات مهم سوق داده می‌شوید. به جای اینکه در برابر این تغییر مقاومت کنید، زندگی جدید خود را با آغوش باز بپذیرید.

– فال روزانه در روز ۱۲ شهریور ۱۳۹۷ برای متولدین دی ماه

شما برای عنوان کردن آنچه که در ذهنتان دارید خیلی عجله دارید! اما تمایل خیلی شدید شما می تواند بدین معنی باشد که بعدها شما مجبور می شوید مسیر رفته را بازگردید. منظور ما این نیست که شما در تجزیه و تحلیل کردن اتفاقات اشتباه عمل می کنید؛ بلکه شرایط و موقعیت دائم در حال تغییر و نوسان است و شما می توانید خیلی زودتر از موقع قدرت تصمیم گیری خود را به دست آورید. متاسفانه شما حتی اگر بدانید عکس العمل نشان ندادن و ابراز نکردن حرف دلتان ایده خیلی خوبی است، باز هم انجام دادن این کار اگر غیرممکن نباشد، برایتان خیلی سخت خواهد بود. خوشبختانه شما بعدها فرصت این را دارید که دوباره تصمیمتان را ارزیابی کرده و اگر لازم شد آن را عوض کنید.

– فال روزانه در روز ۱۲ شهریور ۱۳۹۷ برای متولدین بهمن ماه

شما امروز کاملاً به جایگاه خود در زندگی واقف بوده و به آن اطمینان دارید، اما ممکن است امروز چیزی یاد بگیرید که برایتان سئوال ایجاد کند که آیا در مسیر درستی قرار گرفته‌اید یا خیر؟ انعطاف پذیر بودن همیشه یک استراتژی عاقلانه است، اما امروز اصلاً مسیر خود را تغییر ندهید، مگر اینکه لازم باشد.

– فال روزانه در روز ۱۲ شهریور ۱۳۹۷ برای متولدین اسفند ماه

یک روش عملی برای ارتباط برقرار کردن اکنون باعث شده است که شما کمی آرام تر حرکت کنید، اما واقعیت زندگی جدای از تفریح کردن و سرگرمی است. شما امروز باید رفتاری جدی داشته باشید و بسیار مهم است که با هر کسی که به شما نزدیک می‌شود صادق باشید. فرضیه پردازی نکنید؛ اگر شما از اینکه بتوانید روی شخص دیگری حساب کنید اطمینان کافی ندارید، فقط نظریات خود را با او در میان گذاشته و ببینید که بحث به کدام سمت هدایت می‌شود.

مجله اینترنتی آسمانیها۹۰

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ وقتی فرامرز قریبیان و زن جوانش مهمانی به خونه گوگوش رفتند!