تبریز حریف دختران علوم و تحقیقات نشد


تبریز حریف دختران علوم و تحقیقات نشد

تیم بسکتبال دختران دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات در یک بازی مقتدرانه، تیم تبریز را از پیش رو برداشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از همدان در دومین دیدار مسابقات روز نخست بسکتبال دختران دانشگاه آزاد اسلامی یادواره شهید مدافع حرم مجید صانعی به میزبانی واحد همدان در سالن ورزشی امام علی (ع)، تیم دختران دانشگاه آزاد اسلامی علوم و تحقیقات با نتیجه پایانی 75 بر 53 توانست بر تیم آذربایجان‌شرقی غلبه کند.

در این دیدار که سرداوری و داوری آن را طیبه بادکوبه، شیما حافظیان و فاطمه بهرامی بر عهده داشتند، تیم علوم و تحقیقات توانست در یک بازی جذاب بر تیم خوش‌دست تبریز غلبه کند تا با یک برد خوب به مصاف تهران برود.

ویدا حقیقی، یاسین جعفری، سوگند احمدی، وانه چغوعمان، شهرزاده قدرتی، آیدا مهاری، سارا قلندری، مها خسروبیگی، سپیده پیداویی، زهرا صادقی و خیری به عنوان کاپیتان به مربیگری زهره بهشتی در تیم علوم و تحقیقات بازی می‌کردند.

در کوارتر نخست بازی این تبریزی‌ها بودند که با غافل‌گیری توانستند با هفت امتیاز اختلاف و نتیجه 15 بر 8 از دختران علوم و تحقیقات پیشی بگیرند؛ اما چند تعویض مناسب از سوی مربی علوم و تحقیقات، نتیجه بازی را در کوارتر دوم نیمه نخست به نفع این تیم پایتخت‌نشین تغییر داد تا نیمه اول 30 بر 23 به نفع دختران آذری به‌پایان برسد.

تبریز حریف دختران علوم و تحقیقات نشد

در نیمه دوم تیم آذربایجان‌شرقی که از مهدیه نجاهی، سحر محمدی، سیما اسمی، شیوا رهنما، پریسا مهدوی، نرگس مهربانی، سمیرا سعادتی، سنا پورحسن، مهسا اردنال، کوثر مرادی، راحله بصیری، رقیه نجفی به عنوان کاپیتان بهره می‌برد با تحلیل قوای جسمانی میدان را به دختران علوم و تحقیقات واگذار کرد.

در کوارتر سوم بازی و ابتدای نیمه مربیان، تیم علوم و تحقیقات میدان را در اختیار گرفت و با چند پرتاب سه امتیازی فاصله مناسبی با حریف ایجاد کرد. در این کوارتر تابلو مسابقات نتیجه 26 بر 10 را به نفع این تیم نمایش می‌داد.

در کوارتر پایانی تیم دختران بسکتبالیست آذربایجان‌شرقی که از لحاظ روحی در وضعیت بدتر از حریف قرار داشت با کم‌دقتی، چند امتیاز حساس را از دست دادند؛ اما دختران علوم و تحقیقات بیشتر توپ‌های خود را به حلقه رساندند تا در پایان این قسمت از دیدار نتیجه 26 بر 13 بر روی تابلو نتایج نقش ببندد.

در نهایت تیم علوم و تحقیقات توانست با نتیجه قاطع 75 بر 53 بر حریف آذری خود چیره شود و با روحیه مضاعف به دیدار عصر خود که به‌نوعی دربی پایتخت هم نام‌گذاری شد، فکر کند.

مسابقات بسکتبال قهرمانی دانشجویان دختر با حضور قهرمانان 9 استان کشور از 10 تا 17 شهریور جاری در مجموعه ورزشی امام علی (ع) دانشگاه آزاد اسلامی همدان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/4062/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آموزش عالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تاج عالم