گوشی ال جی Candy با قیمت 99 دلار به بازار عرضه می شود


گوشی ال جی Candy با قیمت 99 دلار به بازار عرضه می شود

رسانه کلیک – گوشی ال جی Candy به صورت رسمی از سوی سازنده کره ای خود معرفی شد. این اسمارت فون با قیمت 99 دلار در اختیار خریداران قرار می گیرد. ال جی از گوشی هوشمند جدیدی برای بازار هند رونمایی کرده که نام آن Candy است. گوشی ال جی Candy با قیمتی کمتر از 100 […] نوشته گوشی ال جی Candy با قیمت 99 دلار به بازار عرضه می شود اولین بار در رسانه...

رسانه کلیک – گوشی ال جی Candy به صورت رسمی از سوی سازنده کره ای خود معرفی شد. این اسمارت فون با قیمت 99 دلار در اختیار خریداران قرار می گیرد.

ال جی از گوشی هوشمند جدیدی برای بازار هند رونمایی کرده که نام آن Candy است. گوشی ال جی Candy با قیمتی کمتر از 100 دلار در بازار هند به فروش می رسد. این اسمارت فون از مشخصات فنی مناسبی بهره می برد.

این گوشی هوشمند به نمایشگر 5 اینچی با رزولوشن اچ دی مجهز شده و قدرت آن را یک پردازنده 4 هسته ای با فرکانس 1.3 گیگاهرتز تامین می کند. این دستگاه دارای 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی است.

گوشی ال جی کندی در بخش دوربین به سنسور 8 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی و سنسور 5 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی مجهز شده است. دوربین این دستگاه از قابلیت «Flash Jump Shot» بهره می برد که به کاربران اجازه می دهد چندین تصویر را به فایل Gif تبدیل کنند. ال جی اعلام کرده این دستگاه برای ثبت تصاویر در شرایط نوری ضعیف به ویژگی مخصوصی مجهز شده است.

گوشی ال جی Candy با قیمت 99 دلار به بازار عرضه می شود

گوشی ال جی Candy با قیمت 99 دلار به بازار عرضه می شود

این گوشی هوشمند فاقد سیستم عامل اندروید Go بوده و ال جی برای محصول جدید خود سیستم عامل اندروید نوقا 7.1.2 را در نظر گرفته که ناامیدکننده به نظر می رسد. این اسمارت فون دارای باتری 2500 میلی آمپر ساعتی است.

ال جی کندی به پورت USB-C مجهز شده و از بلوتوث نسخه 4.2 پشتیبانی می کند. باتری این دستگاه توسط کاربر قابل تعویض است؛ بنابراین ال جی برای آن قاب های متنوعی را در نظر گرفته است. در جعبه این دستگاه 4 کاور با رنگ های آبی، مشکی، طلایی و نقره ای به چشم می خورد.

این گوشی هوشمند از امروز با قیمت 99 دلار در بازار هند عرضه می شود و کاربران در این کشور قادر به خرید آن خواهند بود. در حالی که این دستگاه به سیستم عامل قدیمی مجهز شده، قیمت 99 دلاری ارزش خرید آن را افزایش داده است.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

واکنش طنز و انتقادی کاربران به افت سرعت اینترنت پس از اهدای بسته 100 گیگابایتی